charlotteaal Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Tankefull liten kar i Burma. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Photoshop-gjengen "kloner" sikkert bort den signaturen så lett som bare det ... Veldig bra bilde, du hadde sikkert ikke mange sekundene på deg for å fange dette. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dette liker jeg. Får virkelig frem personligheten hos hunden, og det er ikke ofte man ser i bilder av dyr dessverre. Ja, du må jo gjerne legge til et vannmerke - personlig synes jeg det ødelegger mye av opplevelsen av å se bildet, men meg om det. Henning Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dette liker jeg. Får virkelig frem personligheten hos hunden, og det er ikke ofte man ser i bilder av dyr dessverre. Ja, du må jo gjerne legge til et vannmerke - personlig synes jeg det ødelegger mye av opplevelsen av å se bildet, men meg om det. Henning Vi som har dyr ser personligheten deres hele tiden, men som du sier så er det vanskelig å fotografert den og gjort den så tydelig at andre også ser den. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Søtt bilde..jeg tenkte akkurat ordet tankefull føre jeg leste tittelen. Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Flott bilde som gir et lite øyeblikk av en tankefull sjel. Liker veldig godt måten bildet er eksponert på og som forsterker følelsen bildet gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg