Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårtap etter vektnedgang

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Ok jeg er 24 år gammel jeg er 1.90 høy og veide 90kg i november/desember, jeg var godt trent så bestemte jeg meg for å gjøre noe ekstremt, jg kutta ut all karbo jeg starta med periodisk faste var noen dager der jeg spiste 500-1000kalorier.

Jeg gikk ned ca 10-12 kg på 4-6uker, samtidig som jeg har gått ned så mye har det vært mye stress med jobb osv. Jeg gjorde dette fordi jeg ville prøve det ut og samtidig så sparer jeg penger på å ikke spise hele tiden.

De siste 2-3 ukene har jeg merka at hver gang jeg tar meg selv i håret er det alltid noen hårstrå i håndflatene mine, har mellomlangt hår nå. Vil dette gi seg eller er det noe jeg må/kan gjøre?

Hvis jeg raker av alt på hode vil det se bedre ut med de nye hårene da?

Anonymous poster hash: 09f5f...76d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rart at det skjedde rett etter at jeg gikk ned 12 kg på 6 uker da.. kom i tilegg blod i avføringen min et par ganger og mye diare, har begynt å spise igjen nå da men kroppen gikk vel i overlevelsesmodus og tenkte sikkert at hårene på hode ikke var så viktig som å gi næring til andre organer, tenker å barbere hode og se nå snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...