Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Dette er Per Sandberg's kommentar: – Kristelig Folkeparti har et enormt ansvar for at flere titalls mennesker, unge mennesker, født og oppvokst i Norge, som reiser ut og slutter seg til terrororganisasjoner, driver med krigshandlinger og massakrerer barn og kvinner der ute. Dette er det Kristelig Folkeparti som har ønsket, og resultatet ser vi i dag. Personlig mener jeg at det må være en diskusjon innen FRP om hvorvidt sandberg skal beholde stillingen eller ikke. Må jo også nevne at Per Sandberg har faktisk beklaget uttalelsene. Hva er deres syn på dette? Husk nå å ha en konstruktiv og seriøs debatt. Link til VG: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/per-sandberg-beklager-is-uttalelser-om-krf/a/23399371/ Endret 19. februar 2015 av Slettet-7WVSGN Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Per Sandberg blir i overkant klovnete til tider. Jeg synes det er fint med politikere som sier hva de mener og ikke er avhengig av at rådgivere forteller dem hva de skal si, og det er fint med folk som innrømmer feil, men synes Sandberg går mer i salaten enn utenfor. Ellers sier det seg vell selv at vi ikke hadde hatt disse terroristene i Norge om ikke de andre partiene hadde sluppet dem inn, men å si at kristelig folkeparti mfl. har ønsket dette blir for dumt. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ellers sier det seg vell selv at vi ikke hadde hatt disse terroristene i Norge om ikke de andre partiene hadde sluppet dem inn Hadde Volvo og Ford latt være å lage biler, hadde vi heller ikke hatt fyllekjørere og trafikkdrepte. Frp vil ha lavere bil & veiavgifter og derfor skyldig ti flere drepte, Hadde politikere latt være å tillate private jaktvåpen, hadde heller ingen blitt drept av vådeskudd og det hadde blitt færre væpnede ran. osv. Men du har kanskje ei krystall-kule tilsalgs slik at man kan peke ut løse kanoner? 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Partiet er en idiotmagnet, men de bør nok vurdere å holde folk som burde hatt verge litt lenger ned i partihierarkiet enn nestleder. Dilemmaet er vel at det er denne typen ledere tilsvarer Frps hovedmålgruppe, noe som er gunstig for å tiltrekke seg dem, altså uutdannede og indignerte synsere, med null oversikt over noe som helst annet enn tabloidmediebildet det siste døgnet. 7 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Må jo også nevne at Per Sandberg har faktisk beklaget uttalelsene. Hva er deres syn på dette? Han er en jævla tulling. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ellers sier det seg vell selv at vi ikke hadde hatt disse terroristene i Norge om ikke de andre partiene hadde sluppet dem inn Hadde Volvo og Ford latt være å lage biler, hadde vi heller ikke hatt fyllekjørere og trafikkdrepte. Men vi kan samtidig fastslå at vi uten biler ikke ville hatt ambulanser osv. og de aller fleste er enige om at det er et stort gode at vi har biler. Frp vil ha lavere bil & veiavgifter og derfor skyldig ti flere drepte, Det kan vi vanskelig si noe sikkert om. Det har vell vært snakk om at lavere avgifter kan føre til en mer moderne bilpark og dermed bedret trafikksikkerhet. Hadde politikere latt være å tillate private jaktvåpen, hadde heller ingen blitt drept av vådeskudd og det hadde blitt færre væpnede ran. osv. Antallet skadet av våpen hadde nok minket betraktelig. Jeg tror heller ikke noen benekter at politikk har konsekvenser? Men du har kanskje ei krystall-kule tilsalgs slik at man kan peke ut løse kanoner? Jeg har ingen krystallkule og har heller aldri hevdet å ha noe slikt. Det endrer ikke på at de problemene innvandringen har ført med seg ikke ville vært om det ikke var for innvandringen. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det endrer ikke på at de problemene innvandringen har ført med seg ikke ville vært om det ikke var for innvandringen. Nå gjør du deg billig og simpel. Er det noen partier på stortinget som tar til orde for 0 innvandring? Nei det er det ikke. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det endrer ikke på at de problemene innvandringen har ført med seg ikke ville vært om det ikke var for innvandringen. Nå gjør du deg billig og simpel. Er det noen partier på stortinget som tar til orde for 0 innvandring? Nei det er det ikke. Selvfølgelig ikke, men om man går utifra statistikken er det naturlig å anta at mindre innvandring hadde ført til mindre av de ulempene innvandring medfører, det samme ved en omprioritering av hvem man skal ta inn. Dette sier seg, som du selv prøver å illustrere lenger opp, selv og jeg forstår ikke hvorfor du hisser deg sånn opp over det. 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Per Sandberg er så sprengt at det er nesten så man skulle tro selv FRP-velgere kunne begynne å lure på hva de har gjort. Men som gjenvalgs-sabotør gjør han en utmerket jobb. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ellers sier det seg vell selv at vi ikke hadde hatt disse terroristene i Norge om ikke de andre partiene hadde sluppet dem inn Hadde Volvo og Ford latt være å lage biler, hadde vi heller ikke hatt fyllekjørere og trafikkdrepte. For en dustete sammenligning. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Det endrer ikke på at de problemene innvandringen har ført med seg ikke ville vært om det ikke var for innvandringen. Nå gjør du deg billig og simpel. Er det noen partier på stortinget som tar til orde for 0 innvandring? Nei det er det ikke. Selvfølgelig ikke, men om man går utifra statistikken er det naturlig å anta at mindre innvandring hadde ført til mindre av de ulempene innvandring medfører, det samme ved en omprioritering av hvem man skal ta inn. Dette sier seg, som du selv prøver å illustrere lenger opp, selv og jeg forstår ikke hvorfor du hisser deg sånn opp over det. Innser du virkelig ikke hvor ussel retorikk Sandberg benytter? Men mulig du selv henter inspirasjon fra de samme kildene og miljøene som ham, og derfor er blind for misforholdet? Her er forøvrig alt oppkastet han serverte: "KrF har et meget stort ansvar for at tusenvis av unge mennesker født og oppvokst i Norge lever i frykt for tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. KrF har et enormt ansvar for at vi rekrutterer titalls unge mennesker som er født og oppvokst i Norge og reiser ut og slutter seg til terrororganisasjoner. Driver med krigshandlinger og massakrerer barn og kvinner der ute. Dette er det KrF som har ønsket og resultatet ser vi i dag." Ifølge Per Sandberg er Kr.F også ansvarlig og har ønsket at "tusenvis av unge mennesker" lever i frykt for tvangsekteskap og kjønnslemlestelse?? På hvilken måte? Alle partier på Stortinget, inkl. Kr.F stemte for å forby og straffebelegge begge disse forholdene i sin tid. Det er noe sykelig over disse beskyldningene og hele tankegangen bak. Men bra trollet i sin fulle prakt endelig sa "sannheten" som "ingen andre tør å si" For et sykt politisk klima vi har fått her i landet Endret 19. februar 2015 av Mr.M Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) For et sykt politisk klima vi har fått her i landet Enig, det er ikke friskt at man skal bli herset med til man må be om unnskyldning fordi man ikke har de rette meningene. Og når en unnskyldning ikke er nok så vil jo såklart de syke menneskene der ute at man skal miste jobben sin også. Endret 19. februar 2015 av Apox 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det endrer ikke på at de problemene innvandringen har ført med seg ikke ville vært om det ikke var for innvandringen. Nå gjør du deg billig og simpel. Er det noen partier på stortinget som tar til orde for 0 innvandring? Nei det er det ikke. Selvfølgelig ikke, men om man går utifra statistikken er det naturlig å anta at mindre innvandring hadde ført til mindre av de ulempene innvandring medfører, det samme ved en omprioritering av hvem man skal ta inn. Dette sier seg, som du selv prøver å illustrere lenger opp, selv og jeg forstår ikke hvorfor du hisser deg sånn opp over det. Innser du virkelig ikke hvor ussel retorikk Sandberg benytter? Men mulig du selv henter inspirasjon fra de samme kildene og miljøene som ham, og derfor er blind for misforholdet? Jeg registrerer at du overhodet ikke evner å forholde deg til det jeg skriver, og at du dermed kommer over som en liten "Sandberg" selv Her er hva jeg skrev(min utheving): Per Sandberg blir i overkant klovnete til tider. Jeg synes det er fint med politikere som sier hva de mener og ikke er avhengig av at rådgivere forteller dem hva de skal si, og det er fint med folk som innrømmer feil, men synes Sandberg går mer i salaten enn utenfor. Ellers sier det seg vell selv at vi ikke hadde hatt disse terroristene i Norge om ikke de andre partiene hadde sluppet dem inn, men å si at kristelig folkeparti mfl. har ønsket dette blir for dumt. Om du faktisk forholdt deg til det jeg skriver ville du sett at jeg for lenge siden skrev hva jeg synes om Per Sandberg og budskapet hans. Da ser du sikkert selv hvorfor ditt siste innlegg til meg fremstår lite gjennomtenkt? 4 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 For et sykt politisk klima vi har fått her i landet Enig, det er ikke friskt at man skal bli herset med til man må be om unnskyldning fordi man ikke har de rette meningene. Du støtter med andre ord det Sandberg slenger ut til Kr.F jaja, ikke overrasket at Sanberg ikke er alene om dette forvridde sykelige tankegodset. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil legge skylda bare på KrF, men at de partiene som har styrt norge de siste 10-15 årene har skylda for den trusselen vi nå står ovenfor er utvilsomt riktig. Sandberg sitt utspill mot akkurat KrF var jo et resultat av at de begynte å brøle om at man ikke måtte dra "innvandringskortet", når man snakket om terrorisme. Latterlig gjeng. Endret 19. februar 2015 av Apox 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 KrF er er er klovneparti, har alltid vært og vil alltid være. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dette er Per Sandberg's kommentar: – Kristelig Folkeparti har et enormt ansvar for at flere titalls mennesker, unge mennesker, født og oppvokst i Norge, som reiser ut og slutter seg til terrororganisasjoner, driver med krigshandlinger og massakrerer barn og kvinner der ute. Dette er det Kristelig Folkeparti som har ønsket, og resultatet ser vi i dag. Personlig mener jeg at det må være en diskusjon innen FRP om hvorvidt sandberg skal beholde stillingen eller ikke. Må jo også nevne at Per Sandberg har faktisk beklaget uttalelsene. Hva er deres syn på dette? Husk nå å ha en konstruktiv og seriøs debatt. Link til VG: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/per-sandberg-beklager-is-uttalelser-om-krf/a/23399371/ Jeg tror ikke at det blir reist noen mistillit til Sandberg innad i Frp. At han mildt sagt er streng og sier hva han mener, er ingen overraskelse for noen. Dette er ikke første gangen han har provosert noen og blitt oppfattet som utaktfull. Jeg tør gjette at det heller ikke er den siste gangen. Partiet er en idiotmagnet, men de bør nok vurdere å holde folk som burde hatt verge litt lenger ned i partihierarkiet enn nestleder. Dilemmaet er vel at det er denne typen ledere tilsvarer Frps hovedmålgruppe, noe som er gunstig for å tiltrekke seg dem, altså uutdannede og indignerte synsere, med null oversikt over noe som helst annet enn tabloidmediebildet det siste døgnet. For ordens skyld er det svært mange velgere i andre partier også som har lav utdannelse, synser og ikke leser annet enn VG. Det er vel nettopp den som har behov for å stigmatisere mennesker med lav utdannelse og Frp-velgere som står i fare for å virke indignert. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg vet ikke om jeg vil legge skylda bare på KrF, men at de partiene som har styrt norge de siste 10-15 årene har skylda for den trusselen vi nå står ovenfor er utvilsomt riktig. Du er muligens ikke klar over det, men innvilgelseprosenten på asylsøknader i 2014 var høyere enn i foegående år under de rød-grønne. Dermed er Frp i følge din "logikk" ansvarlig for terrorisme, tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. Ikke bare det, men de tilogmed ønsker det, ifølge samme briljante "logikk" Forresten, hvor nedrulla går det an å bli som politiker, og allikevel ha rett til lønn? 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Jeg vet ikke om jeg vil legge skylda bare på KrF, men at de partiene som har styrt norge de siste 10-15 årene har skylda for den trusselen vi nå står ovenfor er utvilsomt riktig. Du er muligens ikke klar over det, men innvilgelseprosenten på asylsøknader i 2014 var høyere enn i foegående år under de rød-grønne. Dermed er Frp i følge din "logikk" ansvarlig for terrorisme, tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. Ikke bare det, men de tilogmed ønsker det, ifølge samme briljante "logikk" Forresten, hvor nedrulla går det an å bli som politiker, og allikevel ha rett til lønn? Endringer tar tid vettu, mange år med vanstyre blir ikke borte over natta. Har sett værre politikere tjene mer. Stoltenberg og Støre er 2 gode eksempel. Endret 19. februar 2015 av Apox 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Du er muligens ikke klar over det, men innvilgelseprosenten på asylsøknader i 2014 var høyere enn i foegående år under de rød-grønne. Dermed er Frp i følge din "logikk" ansvarlig for terrorisme, tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. Ikke bare det, men de tilogmed ønsker det, ifølge samme briljante "logikk" Samtidig er flere av innvilgelsene gitt til barn og deres familier, mens flere av de som ikke fikk innvilget søknadene sine er sendt ut av landet. Slik kan netto innvandrere i landet senkes og det blir ikke nødvendigvis flere IS-krigere. I det minste ikke IS-krigere som kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå