T.I.L Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 HVIS du snytes at E700 er vanskelig i menyene beviser det at du ikke har mye peiling... T610 er bra den, helt klart, men har du testa litt ser du at E700 er bedre. Har testet telefoner gjennom jobb i 7 år. Har hatt ALT! E700 - 5 ( minus for btooth, minne og mail ) T610 . 5 ( minus for skjerm, kamera og treg menysysten samt lite minne, 1.2 MB ) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ikke si noe så dumt så du gjør der :gretten: ......TERNINGKAST 4 er du helt gal Samsung E-700 knuser SE T-610 på skjerm, menyer, kamera og ikke minst det vakre designet .......det er bare en ting som mangler og det er blåtann og GSM 1900. TERNINGKAST 7 m.v.h en som har peiling hhar du kanskje prøvd den? hvis ikke skal du bare holde kjeft.... t610 er langt sterkere! prøvde den selv idag og sammenliknet med t610 vil jeg si dette: t610 (negative ting) største minus for skjerm, minne og at den mangler (husker ikke om det var adressebok eller kalender) som er et stort minus... skjermen gjør ingenting iogmed at det er vinter nå... men minnet er i d minste laget (men holder faktisk hvis du har mulighet for å legge litt info på pc'n)... e700,har 2 minuser som ikke har noe med funksjonene: Menyene (trauste og litt vansklige faktisk, men vane sak) tastene (faktisk synes jeg de er litt upresise og ukomfortable... ble litt skjokkert for dette har alltid vært noe jeg likte med samsungene...) ellers er jo også mangelenpå email og blutooth noe man desverre må leve med, selvsagt går det å laste ned en java-basert klient men dette er ikke sikkert om virker eller om den vil virke problemfritt med... men husk at jeg de siste dagene har blitt påvirket av en splitter ny 6600 ( ) som jeg leker meg med.. så noen ting kan dere være uenige i remerser , over og ut Lenke til kommentar
leet Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Remerser bare ser du skrev 50 sms i innboks..? Såpass JEG vet er det 200sms og samsung c100 lagrer IKKE automatisk mld i utboks/sendte... Lenke til kommentar
marentf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 disse bla-gjennom menyene er jo best dah!! det ser så j*vlig stusselig ut med masse små ikoner på en side, ser ikke ut som om mobilen har så mye innhold liksom. du står der liksom med bare en side.. det var en av grunnene til at jeg valgte V200 istedet for T610.... *grin* *grin* *grin* *grin* *grin* mvh: den som har aller mest peiling... oi sann liker ikke du at vi bruker for mange smileys?? da er jeg jo bare nødt til å slutte.... herregud Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 disse bla-gjennom menyene er jo best dah!! det ser så j*vlig stusselig ut med masse små ikoner på en side, ser ikke ut som om mobilen har så mye innhold liksom. du står der liksom med bare en side.. Om du liker bla-igjennom menyer fordi det SER UT som at du har flere funskjoner må det jo være noe som har gått galt oppi hodet ditt. Det er jo det som er hele meninga, du skal ha kun en side. Veldig oversiktelig, veldig lettvint. Så slipper du å lete etter de riktige menyvalgene. E-700 HAR vanskeligere menyer enn T610. T610 har jo som sagt kun én side å forholde seg til, for deretter å bla seg videre innover. Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Noen som har en url til noen bilder tatt med kameraet til E700 ? Lenke til kommentar
SoNR Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 De bla-gjennom menyene er da så grusomt j*vlige som du får d!!! Har hatt 5 telefoner me dette og jeg HATER det!!! Har hatt Ericsson t68 to ganger og d var så sinnsykt mye deiligere!!!!!Bla gjennom menyer er bare frustrerendes!! Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg begriper ikke hvorfor Samsung tviholder på dette håpløse menysystemet som burde vært facet ut med en gang skjermene begynte å få over 2000 pixels. SAMTLIGE elektronikk og software-utviklere i verden har forstått at en oversiktsmeny er det mest intuitive å forholde seg til når man skal velge kategorier - untatt Samsung-telefon-utviklerne. Dette handler altså ikke om "vanesak" eller "personlige meninger". Oversiktsmeny er best, punktum. E700 fortjener å gå ned en hel karakter bare pga dette. Chigu Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) de burde kanskje ikke gå ned en hel karakter men det er nok et stort minus; de fleste mobilene idag har "oversiktsmenyer" og evt. mulighet for å skifte til de trauste gammeldagse bla-igjennom menyene... 4 er nok den best passende karakteren for e700 z600 tror jeg også vil fortjene en 4, pga. funskjonaliteten og deilige menyer og morsomt og mye rart utstyr de har jobbet med det kan man godt si (car-100,mp3 spilleren, bluetooth håndsett, radio,laserpeker, håndkontrollen,dekslene og mange spill kun for SE ++) den er kanskje litt stor men ikke så stor at man ikke kan leve med det kameraet burde ha vært bedre though ps:når jeg browsa litt på SE sin hjemmeside la jeg merke til en ting; p900 er flyttet fra "kommende modeller" til "mobiltelefoner" (har ikke vært der på en stund, men har ikke sett at noen har sagt noe om det) Endret 11. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Iskald Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Samsung E-700 er VANSKELIG å bruke! Hilsen en som FAKTISK har peil. om menyer er vanskelig eller ikke å bruke er vel kanskje opp til hver enkelt bruker, og er ganske subjektivt. Men fint du har "peil" da edit: imo er kanskje "oversikts menyer" greiere, men synes egentlig det er litt stygt men men Endret 11. november 2003 av Jolle99 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 har E700 samme menysystem som S100?? Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 de burde kanskje ikke gå ned en hel karakter men det er nok et stort minus; Vel, jeg mente ikke at den burde gå ned fra 4. Dette er tross alt en knallgod telefon. Uten disse trivielle software-tabbene (MENY, stor bokstav etter punktum, pop3 mail, sletting av SMS) mener jeg denne telefonen hadde vært en sterk 5'er. (Bare mangel på tri-band og BT hadde hindret den i å få 6) Chigu Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Er det noen som kan fortelle meg om det er bare på innboksen man kan lagre sms eller kan man lage egne mapper,hvor man kan legge inn de forskjellige typer av sms meldinger,deler man sms med andre ting på mob? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå