joZa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har en kamerat som skal ha ny pc, han vil ikke bygge selv. Jeg prøver å få ham fra å kjøpe en rævva pc på siba. Da lurer jeg på hvilke pc-pakker han kan få til maks 12k? Den skal for det meste brukes til spilling. Som jeg sa, IKKE SELVBYGG! (han har ikke så god greie på pc) Jeg prøvde å sette sammen en pc på komplett, men det ble for dyrt med en gang. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvorfor ikke kjøpe oktober kampanjen til komplett. Helt supert tilbud spørr du meg Lenke til kommentar
joZa Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Han vil helst ha litt bedre. Han vil ha en pc til 12k. Det er den prisen han har satt. Kanskje litt vanskelig når han ikke vil bygge selv... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har en kamerat som skal ha ny pc, han vil ikke bygge selv. Jeg prøver å få ham fra å kjøpe en rævva pc på siba. Da lurer jeg på hvilke pc-pakker han kan få til maks 12k? Den skal for det meste brukes til spilling. Som jeg sa, IKKE SELVBYGG! (han har ikke så god greie på pc) Jeg prøvde å sette sammen en pc på komplett, men det ble for dyrt med en gang. Det ble for dyrt med en gang? Det skulle gå greit det. Heller bygg en på Komplett sin PC-Bygger enn no HP/Compaq Osv shit som du aldri for oppgradert. :-) Det er min mening ivertfall. : Lenke til kommentar
joZa Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Delene koster sinnsykt på pc-byggeren... Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 psdata har også en pc-bygger, kanskje prøve den også? Ellers har du jo denne, hvis du ikke trenger skjerm: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=104...lAction=details Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 psdata har også en pc-bygger, kanskje prøve den også? Ellers har du jo denne, hvis du ikke trenger skjerm: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=104...lAction=details Den så veldig bra ut vis han ikke skal bygge selv, og vis han skal ha skjerm også så var det en rimelig CRT skjerm! Det var også flere skjermer der, men de lå klassen over Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hva med en Dell PC ? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Se på dette her da : Avance midi tower ABIT IS7 P4 2.6C ghz Twinmos 512 mb ram pc 3200 Seagate 120 gb PowerColor Radeon 9800 pro 128 mb NEC CD-Spiller 52x NEC DVD-Brenner ND1300 Sony diskettstasjon 3.5 Dette ender altså på 11 500 kr!! På pcbyggeren til komplett! Dette hadde jeg gått for!! PS : Du kan kutte ut dvdbrenneren og kjøpe ABIT IC7-MAX3 istede for IS7! Men han bryr seg vel ikke så mye om "stæsjen" på hket! I og med at han ikke skal bygge selv (så jeg tenkte at han kanskje ikke visste så mye om pc ) Så haan vil vel heller kanskje ha DVDBrenner EDIT : Dette er uten tastatur, høytalere, skjerm, mus osv.. Og vis han skal ha chieftec kabinett, så blir prisen fortsaqtt under 12k Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 du kan vel bygge pc-en for han? Jeg vil ialefall aldri kjøpe pakke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå