rsun Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Lenke til kommentar
Davidle Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Ja, det er normalt. Du tar ned rullegardin trykker på mer og velger alle og der har du tre valg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, det er ingen lydløs-funksjon da heller. Jeg løste det på en måte ved å bruke vibrering og sette alt til 0 på den profilen. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Ja, det er normalt. Du tar ned rullegardin trykker på mer og velger alle og der har du tre valg. Hæ? Normalt? Lydløs-funksjonen har forsvunnet, og det er vel ikke "normalt"? :-) Skulle gjerne likt å vite hvorfor dette er en god løsning Lenke til kommentar
Davidle Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Ja, det er normalt. Du tar ned rullegardin trykker på mer og velger alle og der har du tre valg. Hæ? Normalt? Lydløs-funksjonen har forsvunnet, og det er vel ikke "normalt"? :-) Skulle gjerne likt å vite hvorfor dette er en god løsning Jeg snakket med Samsung og de sa at det ikke har blitt fjernet, men endret. Hvis du gjør som jeg beskrev tidligere: velger "alle" og etter på "priorit" da får du lydløs mobil. Det har jeg testet. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Når det gjelder Sony Xperia compact forrige modell så får jeg ikke opp lydløs, kun flymodus. Tips? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Dette er noe google har endret på i android 5.0 vet ikke hvordan samsung har valgt å implementere dette, men kommer sikkert apper som gir deg samme mulighet som tidligere igjen. edit: liten intro til hvordan dette er gjort i stock android her https://gigaom.com/2014/11/17/silent-vibrate-do-not-disturb-android-priority-notifications/ Endret 19. februar 2015 av agnard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Ja, det er normalt. Du tar ned rullegardin trykker på mer og velger alle og der har du tre valg. Hæ? Normalt? Lydløs-funksjonen har forsvunnet, og det er vel ikke "normalt"? :-) Skulle gjerne likt å vite hvorfor dette er en god løsning Jeg snakket med Samsung og de sa at det ikke har blitt fjernet, men endret. Hvis du gjør som jeg beskrev tidligere: velger "alle" og etter på "priorit" da får du lydløs mobil. Det har jeg testet. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Drar ned rullegardinen, velger alle, og finner INGEN lydløs knapp der. Og lyd-knappen veksler mellom lyd/vibrering. That's it. Lenke til kommentar
Davidle Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Storfornøyd med min S5, men etter siste oppdatering som kom nå nylig har jeg følgende problem. Det er umulig å velge lydløs, kun ringetone eller vibrasjon. Er dette noe som flere har merket? Ja, det er normalt. Du tar ned rullegardin trykker på mer og velger alle og der har du tre valg. Hæ? Normalt? Lydløs-funksjonen har forsvunnet, og det er vel ikke "normalt"? :-) Skulle gjerne likt å vite hvorfor dette er en god løsning Jeg snakket med Samsung og de sa at det ikke har blitt fjernet, men endret. Hvis du gjør som jeg beskrev tidligere: velger "alle" og etter på "priorit" da får du lydløs mobil. Det har jeg testet. Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Drar ned rullegardinen, velger alle, og finner INGEN lydløs knapp der. Og lyd-knappen veksler mellom lyd/vibrering. That's it. Når du har valgt Alle da skal du velge enten Priorit. eller Ingen og da er det lydløs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det var ufattelig lite intuitivt. Men det virket. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Sliter litt med å like den nye løsningen ... mulig det bare er av gammel vane men. Husk at om man velger "ingen", så dreper man også vekkerklokka. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Ufattelig lite elegant løsning, og jeg skjønner overhodet ikke vitsen. Jeg mister også vekkerklokka uansett hvilket lydmodus jeg velger. Tull og tøys. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Priority overstyrer du på følgende måte: https://www.youtube.com/watch?v=9ZTIiF9MvrQ For min del så elsker jeg det da jeg slipper 1000 notifications når jeg skal legge meg og sove og kan prioritere apps som skal kunne gi meg beskjed. Ikke så veldig innoverende ifra Google men ser ut som det kommer en endring 5.1 på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå