Arodem Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Du trenger ikke vente lenge på neste episode.Drømmefall-fortsettelsen har fått slippdato Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Godt å se at Ragnar og Red thread games står på Har de kommet ut med noe tall over mye de har solgt? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dagen før jeg har bursdag, så det passet jo fint For håpe de denne gangen har tatt lærdom fra første kapittel når det kommer til det tekniske. Deler av første kapittel kjørte i Sub 30 fps i somme deler av spillet på 5930K og nvidia 980 SLI PCen min på release, som, tja ikke var helt optimalt kan en si. Ellers likte jeg særdeles godt første kaittel å har full troen på at denne serien kan bli helt fantastisk! Lenke til kommentar
soffenaa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dagen før jeg har bursdag, så det passet jo fint For håpe de denne gangen har tatt lærdom fra første kapittel når det kommer til det tekniske. Deler av første kapittel kjørte i Sub 30 fps i somme deler av spillet på 5930K og nvidia 980 SLI PCen min på release, som, tja ikke var helt optimalt kan en si. Ellers likte jeg særdeles godt første kaittel å har full troen på at denne serien kan bli helt fantastisk! Planen var i utgangspunktet å gi det ut i neste uke, men de valgte å utsette det etpar uker nettopp pga testing osv. Jeg tipper de har tatt lærdom ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå