Gå til innhold

[Løst] GPU for 1000-1500


BambiBoy

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha et godt skjermkort som holder de neste 6 månedene eller kanskje ut året. Jeg sparer også penger til PS4 fordi mange av vennene mine skal også få seg en og jeg vil spille med dem. Derfor må jeg dele opp pengene mine. Ellers så hadde det vært for lett å kjøpe en GTX 970. Jeg solgte mitt forrige skjermkort fordi jeg hadde en periode hvor jeg sluttet å spille, men nå som jeg ble introdusert for LOL, så skal jeg ikke legge skjult på at jeg ønsker å spille på PC'en igjen. Trenger derfor et skjermkort som holder en liten periode, så får vi se om det blir en full maskin oppgradering til nyåret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en sjanse man tar da ..

Jeg har kjøpt og solgt mye på bruktmarkedet, og har ikke "brent meg" ennå. Kvittering skal selvsagt alltid kunne fremlegges, og så må man jo se selgeren litt ann.

 

R9 kort er gjerne brukt til mining, som kan være en ulempe. Men hvis man har kvittering har man god garanti. Med litt flaks ryker kortet og du får nytt av retailer (komplett osv). ^^

 

Edit: Han siste karen som jeg solgte en PC til mailet meg og sa han var så jæv*** fornøyd med handelen, så nå satt han å kjøpte mer greier. Litt random ting å si, men en positiv tilbakemelding er jo hyggelig

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Det er jo en sjanse man tar da ..

Jeg har kjøpt og solgt mye på bruktmarkedet, og har ikke "brent meg" ennå. Kvittering skal selvsagt alltid kunne fremlegges, og så må man jo se selgeren litt ann.

 

R9 kort er gjerne brukt til mining, som kan være en ulempe. Men hvis man har kvittering har man god garanti. Med litt flaks ryker kortet og du får nytt av retailer (komplett osv). ^^

 

Edit: Han siste karen som jeg solgte en PC til mailet meg og sa han var så jæv*** fornøyd med handelen, så nå satt han å kjøpte mer greier. Litt random ting å si, men en positiv tilbakemelding er jo hyggelig

Jeg får bare ta forhåndsregler når jeg kjøper et skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...