Azidops Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Som tittelen sier. Jeg trenger noen tips. Har fifa 15, titanfall og watch dogs. Er destiny et multiplayerspill, eller går det fint an å spille alene som i Mass effect? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Destiny er onlinespill. Der coop og lagspill er i fokus. Du må også være online for å spille Destiny. Jeg spilte aldri Destiny alene, var helt grufullt. Men ble lei det fort pga det var det samme om og om igjen. Det spillet jeg synes er best på Xbox One er Killer Instinct season 1-2. Endret 19. februar 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kommer an på hva du liker. Spilte Destiny litt, men ble veldig fort lei. Overhodet ikke som Mass Effect. Har brukt desidert med tid på D3. Du får jo også alle Telltale spille ganske billig nå. TWD er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Forza Horizon 2. Knallbra open world bilspill. Funker fett å spille alene også.Andre forslag:Trials Fusion (på salg på XBL denne uken. 50% avslag eller noe sånt)Minecraft (dersom du ikke har spilt det tidligere. Vanvittig vanedannende spill) Det spillet jeg synes er best på Xbox One er Killer Instinct season 1-2. Dette er også et ganske underholdende spill. Season 1+2 pakken er forresten på salg på Xbox Live denne uken. Da får du med de originale arcade-spillene fra 90-tallet også. Endret 19. februar 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Trials, som Leflus også nevner er min favoritt. Egentlig lite arcadespill, men med tusenvis av baner, teams, mange Challenges og nå også MP. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det beste eksklusive spillet er etter min mening Forza Horizon 2. Det skal ligge en demo ut som du kan prøve om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Halo TMCC, multiplayer har hatt mye problemer, men jeg spillte igjennom Halo 1-4 uten problemer, og som Tom sa, Killer Instinct season 1-2. 1 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Er du RPG-fan så anbefaler jeg Dragon Age på det varmeste. Holder på med det nå, og har nesten ikke klart å slutte å spille. Om du likte Mass Effect så er det mye likheter (er jo Bioware som har laget det). Ellers så har du Evil Within og Resident Evil Remake om du er glad i survival horror. Alien Isolation er også bra. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det jeg definitivt har brukt mest tid på er Diablo 3. Funkser som fjell på konsoll. Men av andre så er sunset overdrive og Forza Horizon 2 meget gode spill. Har i tillegg brukt mye tid på Dying light som jeg også likte svært godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå