Drømmeren Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei! Noen som har hoppet i både strikk og fallskjerm som kan fortelle hva som gir størst adrenalinkick og er kjekkest?Hoppet selv i fallskjerm sist sommer, men fikk ikke noe adrenalikick og var ikke redd på noe tidspunkt (noe galt med meg?). Er tross alt større sjanse for å dø på vei til flyplassen enn under selve hoppet... Har veldig lyst til å hoppe i strikk også. Ser for meg at dette er kjekkere siden du da nærmer deg bakken i en mye større hastighet enn et fallskjermhopp.. regner med at det er litt individuelt også da, men uansett.Synspunkter? Lenke til kommentar
helpah36 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 jeg har både hoppet i falskjerm og i strikk, persjonlig mener jeg at falskjerm gir den beste opplevelsen med bla. utsikt og opplevelse. strikk har høyere hastighet og er driiiiiiit morsomt, men selve opplevelsen med falskjerm er morsommere Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 jeg har både hoppet i falskjerm og i strikk, persjonlig mener jeg at falskjerm gir den beste opplevelsen med bla. utsikt og opplevelse. strikk har høyere hastighet og er driiiiiiit morsomt, men selve opplevelsen med falskjerm er morsommere Hva får du mest adrenalin av da? Lenke til kommentar
helpah36 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hva får du mest adrenalin av da? jeg fikk mest adrenalinkikk av strikkhopp, men det varte ikke så lenge... 1 Lenke til kommentar
Kraken 32 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hoppet du alene eller tandem fallskjerm? Strikkhopp er mer som base hopping, du har noe relativt til deg som gir deg fartsfølese, mens fallskjerm så "flyr" du over himmelen i større hastighet sammen med andre noe som gir kick, samt skjermflyging som er sykt gøy. Søk på "Swooping og skydive" på youtube. Vist måle er å få et sykt kick så er nok uansett ikke fallskjerm noe for deg da det i stor grad er en ferdighetssport. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Hoppet du alene eller tandem fallskjerm? Strikkhopp er mer som base hopping, du har noe relativt til deg som gir deg fartsfølese, mens fallskjerm så "flyr" du over himmelen i større hastighet sammen med andre noe som gir kick, samt skjermflyging som er sykt gøy. Søk på "Swooping og skydive" på youtube. Vist måle er å få et sykt kick så er nok uansett ikke fallskjerm noe for deg da det i stor grad er en ferdighetssport. Tandem naturligvis Og det skal jeg aldri gjøre igjen. Veldig kjekt, men hadde dotter i ørene i en uke etterpå. Selv om jeg fikk styre skjermen osv er det nok kjekkere når en hopper alene. Får prøve strikkhopp også, så får jeg sammenligne selv Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Har aldri hoppet strikk, men kommer definitivt til å gjøre det. Har dog hoppet tandem i Australia. Helt sinnsyk opplevelse. Kan ikke skjønne at det å hoppe i strikk kan sammenlignes. Første fallskjermshopp starter når flyet letter og tankene surrer i 360 grader for å si det sånn. Endret 9. mars 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 mest adrenalin av strikkhoppet, men sommerfugla i magen varte mye lengre i tandemhoppet vil gjerne gjøre begge deler igjen. utsikten når man hopper fra flyet går det nok ikke ann å slå da, selv om rjukan på en god dag har ganske flott natur å se på mens man henger der og blir dratt opp igjen. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Har aldri hoppet tandem, men har rundt 200 fallskjermhopp hvorav kanskje 10 gav meg samme/mer adrenalinrush som det ene strikkhoppet mitt. Jeg tror det kommer av at man er mye mer bevisst på bakken når den er 20 meter under enn 4000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå