FOreol Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei Jeg lager en tilbudsmal, hvor jeg har en standard introtekst som skal være med på alle tilbud. Det jeg ønsker er å kunne velge blant en liste av ulike «kapittel» med ferdig utfylt tekst som jeg skal sette inn i dette tilbudet etter introteksten. Er det noen som er kjent med hvordan jeg gjør dette? Bruker Word 2013 Lenke til kommentar
tvv Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hei! Om jeg har skjønt deg riktig kan du vel bruke "autotekst" det er flere måter å gjøre dette på i Word. Du kan for eksempel lage deg en liste med A1, A2 osv - hver gang du skriver A1 trykker mellomtast erstattes dette med en forhåndsdefinert tekst. Er det dette du mener - så bruk hjelp funksjonen søk på autotekst så finner du flere måter å gjøre dette på. Lykke til! Lenke til kommentar
FOreol Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Hei! Om jeg har skjønt deg riktig kan du vel bruke "autotekst" det er flere måter å gjøre dette på i Word. Du kan for eksempel lage deg en liste med A1, A2 osv - hver gang du skriver A1 trykker mellomtast erstattes dette med en forhåndsdefinert tekst. Er det dette du mener - så bruk hjelp funksjonen søk på autotekst så finner du flere måter å gjøre dette på. Lykke til! Hei Jeg har funnet ut at "byggeblokker" kan løse min utfordring. Det jeg nå sliter med, er å kunne overføre disse byggeblokkene til andre brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå