Myst Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det noen andre som skal på MC-messen i år? Den skal holdes på Norges Varemesse på Lillestrøm helgen 6.-8. mars. Jeg skal definitivt ta en tur innom. Fikk en hard knekk i sjela ifjor men interessen for kjøregleden er fortsatt tilstede, og følger litt på markedet for en evt. billig "lekesykkel". Kunne det evt. vært en ide med forumtreff med MC som tema? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg skal dit, hvis været tillater at jeg får kjørt sykkel Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Så faktisk sesongens første 2-hjuling i går, så ikke umulig det. Om været holder seg slik fremover, tenker jeg det blir tidlig sesongstart for de fleste. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Har kjørt en ukes tid allerede jeg. Her i Fredrikstad er det fint mc vær for tiden. I morgen er det meldt sol og 5-6 varmegrader. Har tatt meg fri fra jobb så da blir det kjøring Åssen sykkel kjører du? Endret 19. februar 2015 av Bjerknez Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Kjører ingenting, jeg fikk ikke tatt lappen ifjor som du husker. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kjører ingenting, jeg fikk ikke tatt lappen ifjor som du husker. Okay... husker ikke det jeg... Har vi snakket om det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Nja, ble ikke direkte diskusjoner men hadde jo egen blogg på MC-siden og var jo relativt aktiv der med samme nick. Fikk SuperMorten til å hjelpe meg å kjøpe sykkel og sånn. Har jo gått lang tid så naturlig du ikke husker det. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ahaaa... Mener å erindre det nå, men husker ikke hvorfor etc. da... Jeg "snakker" med så mange på flere forskjellige forum så jeg klarer nok ikke å huske alle samtaler og evt. hva jeg har sagt desverre Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, jeg klarte jo ikke trafikkdelen og ble så demotivert at jeg bare ga opp hele greia. Du kan jo lese bloggen min igjen der, tror både brukeren min og alle innleggene mine eksisterer. Men uansett, ble veldig avsporing dette. Håper vi sees på messen da. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, jeg klarte jo ikke trafikkdelen og ble så demotivert at jeg bare ga opp hele greia. Du kan jo lese bloggen min igjen der, tror både brukeren min og alle innleggene mine eksisterer. Men uansett, ble veldig avsporing dette. Håper vi sees på messen da. Okay Jada, jeg kommer nok mest sannsynlig seru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå