Douglas Quaid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 For litt over to veker sidan sat eg og skreiv på min Macbook Air 2012 då tastaturet plutseleg slo seg vrang. Trykte eg A, blei det AS, trykte eg S, blei det SD. Dette skjedde også med andre knappar på denne sida av tastaturet. Prøvde å opne feilsøkingsverktøyet, formatere macen og bruke Windows på den utan at det hjalp. Leverte den eit par dagar seinare inn til Eplehuset i Bergen der to tilsette såg på den og eg fekk inntrykket av at med mindre eg har forårsaka skaden sjølv, skulle det gå fint å få det på reklamasjon. Dei var jo oppegåande nok til å sjå at det måtte vere ein fysisk feil med maskina etter å ha prøvd den og høyrt kva eg hadde gjort for å prøve å ordne den sjølv.Eg har i mellomtida søkt litt rundt og funne ut at det må vere snakk om ei korslutting i tastaturet, noko som enkelt kan ordnast utan nye deler. Dette skuldast oftast enten ein feil med tastaturet eller fuktskade. Eg har aldri sølt noko som helst på den eller brukt den i fuktige omgivnader så eg kan trygt utelukke at eg har påført skaden sjølv.No to veker seinare får eg beskjed om at teknikaren ikkje har funne feil på den og at eg difor skal betale 599,- for feilsøkinga. Så då konkluderer eg med at anten har maskina på mirakuløst vis reparert seg sjølv dei to vekene den har vore inne, eller så har teknikaren ordna den og rett og slett lyg om at han ikkje fann feil på den for å kunne ta betalt i staden for å la det gå på reklamasjon.Skal eg verkeleg måtte betale for dette? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Om du ikke har avtalt (eller signert et dokument som sier) at du skal betale for feilsøking, har de ikke rett til å kreve det av deg heller. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Spør om de har resatt kabelen på tastaturet. Hvis de har gjort det, så HAR de funnet (og rettet) feilen. Takk de for hjelpen, og insister på at det tas på reklamasjon. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Eg har skrive under på at eg skal betale feilsøking dersom dei ikkje fann feil. Men det var jo openbart ein feil med Macen då eg leverte den inn, noko dei to tilsette som var i butikken kan stadfeste. Derfor er det svært rart at teknikaren påstår at han ikkje fann noko feil med den. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Om du ikke har avtalt (eller signert et dokument som sier) at du skal betale for feilsøking, har de ikke rett til å kreve det av deg heller. Dersom man leverer fra seg en datamaskin til en butikk for at de skal fikse et problem, da sier det jo seg selv at de må feilsøke for å finne ut hva problemet skyldes, før de kan si noe om det eventuelt dekkes av garanti/reklamasjon? Spørsmålet her er vel ikke hvorvidt trådstarter har sagt ja til feilsøking, men om feilen er fikset eller ikke, og om det dekkes av garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 No to veker seinare får eg beskjed om at teknikaren ikkje har funne feil på den og at eg difor skal betale 599,- for feilsøkinga. Så då konkluderer eg med at anten har maskina på mirakuløst vis reparert seg sjølv dei to vekene den har vore inne, eller så har teknikaren ordna den og rett og slett lyg om at han ikkje fann feil på den for å kunne ta betalt i staden for å la det gå på reklamasjon. Skal eg verkeleg måtte betale for dette? Hvis teknikeren finner feil, og lyver om det for å få deg til å betale 599 kroner, så må han være blåst i hodet. Rett og slett fordi han/verkstedet ville fått mye mer enn 599 kroner fra Apple for å reparere feilen. Jeg ser det derfor som særdeles lite sannsynlig at han lyver om dette, og at transport eller annen behandling av laptop'en har ført til at feilen har forsvunnet. Må du betale for det? Ja. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Takk for alle svar! Etter litt diskutering fram og tilbake enda det med at eg slapp å betale gebyret. Då eg leverte den i butikken fekk dei sjå korleis tastaturet oppførte seg og sa rett ut at dei såg det måtte vere ein fysisk feil og at det skulle gå fint å få dekka dette på reklamasjonen dersom det ikkje var sjølvpåført. Macen har stått på ein pult i same rom i lang tid og aldri blitt sølt på då dette skjedde, så både fukt og slag er heilt utelukka. Det var garantert snakk om ein fysisk feil som vedvarte i nesten ei veke før eg leverte den til reparasjon, så ja eg føler framleis at det er noko som ikkje stemmer her. Når det er sagt, har eg lært og kjem til å dokumentere grundig ved slike tilfeller i framtida. Ord er ikkje nok. Endret 19. februar 2015 av Douglas Quaid Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Må du betale for det? Ja. Nei. Feilen var beviselig der når pc-en ble levert inn til reklamasjon. Da følger det av fkjl. at forbrukeren ikke skal belastes for feilsøking og retting så lenge det ikke er en selvforskyldt skade. Ettersom feilen ikke kan påvises under service kan ikke verkstedet kreve betalt siden de ikke kan sannsynliggjøre at det er snakk om brukerfeil. (At dunking under frakt har løst problemet er godt mulig, men det betyr lite i denne sammenhengen.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå