Gavekort Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Hva synes dere? Takten er litt røff siden alt er spilt inn på keyboard, uten særlig redigering. http://soundcloud.com/saevland/skyhawk Endret 19. februar 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Funka greit den. Det eneste jeg reagerer på er at den er litt ensformig og at du filtrerer litt vel mye på 0:30 for min smak. Ellers bra jobba. Sånn er det med mange i begynnelsen. Mester gjør øvelser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Enig i at den er ensformig. Det er en svakhet jeg jobber med. Hva mener du med mye filtrering? Er det Q-value (resonering) du mener, eller at intro-delen min er for lang? Øvelse gjør mester ja. Jeg vet ikke om jeg er i begynnelsen etter snaue 8 år med erfaring da, men man kan alltid forbedre seg selv. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det merkes at du vet hva du holder på med teknisk, men det er vanskelig å balansere filterkontraster rett, og veldig fort å trekke dem ett hakk for langt. Jeg synes du filtrerer med for lav frekvens. Q-verdiene dine er gode, og det er ikke noe som stikker seg ut som ubehagelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Ok, da henger jeg med. Jeg prøver å få til en slitt VHS-tape effekt, så du kan høre at jeg også justerer litt på pitch i introen. Jeg skal se om jeg klarer å få justert effektene litt, så kan jeg poste her så snart jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå