HSP Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dehli 2008 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dette var et sterkt bilde! Flotte kontraster mellom lys og mørke. Knallgodt komponert med fin siluett av "munken" og skriften. Det røde teppet lager en fin linje inn i bildet. Legger også merke til skålen som står litt foran, som bringer et ekstra element i bildet/settingen. Kanskje jeg ville prøv og unngå den ledningen/linjen oppe i venstre hjørne. Knallbra og inspirerende er det uansett og jeg kjenner på reisefeber.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Dette var et sterkt bilde! Flotte kontraster mellom lys og mørke. Knallgodt komponert med fin siluett av "munken" og skriften. Det røde teppet lager en fin linje inn i bildet. Legger også merke til skålen som står litt foran, som bringer et ekstra element i bildet/settingen. Kanskje jeg ville prøv og unngå den ledningen/linjen oppe i venstre hjørne. Knallbra og inspirerende er det uansett og jeg kjenner på reisefeber.... Takk. Jo, jeg la merke til det med en gang jeg hadde lastet opp. Burde kuttet litt i toppen. Hadde egentlig gjort det tidligere, men ser ut som croppinga hadde blitt borte i lightroom. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Meget godt formidlet situasjon. Fin balanse mellom lys/skygge. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg henger meg på alt Pentaxen sier her. Dette er et fantastisk bilde! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Meget godt formidlet situasjon. Fin balanse mellom lys/skygge. Vennlig hilsen Ragnar Jeg henger meg på alt Pentaxen sier her. Dette er et fantastisk bilde! Tusen takk Ragnar og Helene! H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg