Gå til innhold

Hjelp trenges til 6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unskyld meg, men dette er da veldig arogant. Tror dere virkelig at vi andre skal bruke tid på å hjelpe dere når dere ikke gidder å lete litt rundt i forumet.

Hvis dere ønsker hjelp må dere minimum gjøre følgende:

1. Les manualen først

2. Søke om problemet er diskuttert og løst tidligere i dette forumet

3. Beskrive skikkelig hva som er feil og hva dere har gjort for å løse problemet selv.

Det holder ikke å legge inn en melding som "korleis instalera eg wap på den?"

Sorry, men jeg blir skikkelig provosert.

Lenke til kommentar

akseln: ååh..glemte vi å fortelle deg?? Bare å maile hardware.no kontonummeret ditt så får du betalt for å sitte her å hjelpe tullinger som ikke gidder å prøve......så nå står valget mellom en Porche eller Ferrari for min bil nr 3....for pengene jeg har tjent her.

not...

;-)

AKIRA

Lenke til kommentar
akseln: ååh..glemte vi å fortelle deg?? Bare å maile hardware.no kontonummeret ditt så får du betalt for å sitte her å hjelpe tullinger som ikke gidder å prøve......så nå står valget mellom en Porche eller Ferrari for min bil nr 3....for pengene jeg har tjent her.

not...

;-)

AKIRA

Hehe, har du ikke sopt i hop nok penger enn til bare bil nr. 3? :lol:

Lenke til kommentar

not...

;-)

AKIRA

Hehe, har du ikke sopt i hop nok penger enn til bare bil nr. 3? :lol:

hvordan skulle jeg klare det...jeg har jo lagt inn bud på båten til Røkke jo!! Jævern selgern ikke billig!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...