Morten HS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg kommer ikke på internett/Wap. De ber om Brukernavn/Passord.. hva er det?? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Synes du først skal søke litt rundt i forumet før du legger inn et spørsmål. Dette temaet har vært dekket i utallige tråder de siste dagene. Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 kan nokon pliz svare lurer på det samme og gidder ikkje og leite rund å forumet pliz???? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Unskyld meg, men dette er da veldig arogant. Tror dere virkelig at vi andre skal bruke tid på å hjelpe dere når dere ikke gidder å lete litt rundt i forumet. Hvis dere ønsker hjelp må dere minimum gjøre følgende: 1. Les manualen først 2. Søke om problemet er diskuttert og løst tidligere i dette forumet 3. Beskrive skikkelig hva som er feil og hva dere har gjort for å løse problemet selv. Det holder ikke å legge inn en melding som "korleis instalera eg wap på den?" Sorry, men jeg blir skikkelig provosert. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 akseln: ååh..glemte vi å fortelle deg?? Bare å maile hardware.no kontonummeret ditt så får du betalt for å sitte her å hjelpe tullinger som ikke gidder å prøve......så nå står valget mellom en Porche eller Ferrari for min bil nr 3....for pengene jeg har tjent her. not... ;-) AKIRA Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 akseln: ååh..glemte vi å fortelle deg?? Bare å maile hardware.no kontonummeret ditt så får du betalt for å sitte her å hjelpe tullinger som ikke gidder å prøve......så nå står valget mellom en Porche eller Ferrari for min bil nr 3....for pengene jeg har tjent her. not... ;-) AKIRA Hehe, har du ikke sopt i hop nok penger enn til bare bil nr. 3? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 akseln: ååh..glemte vi å fortelle deg?? Bare å maile hardware.no kontonummeret ditt så får du betalt for å sitte her å hjelpe tullinger som ikke gidder å prøve......så nå står valget mellom en Porche eller Ferrari for min bil nr 3....for pengene jeg har tjent her. not... ;-) AKIRA Hehe, har du ikke sopt i hop nok penger enn til bare bil nr. 3? hvordan skulle jeg klare det...jeg har jo lagt inn bud på båten til Røkke jo!! Jævern selgern ikke billig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå