Gå til innhold

Fasade

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde flott komponert og med fine refleksjoner , fint lys og fine linjer. Det er en fin dybde innover i bildet eller oppover som det egentlig skal være Fin effekt med vanndråper og lysrør.Til slutt grattis med dagens bilde ,det var velfortjent.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Nei, hva kan man si???

Kossæn får du de' tæll?

Dette var jo bare skammelig stilig! Alt - og ingenting! ;-)

Takker så mye GroKo:-) Hyggelig å se du er "på" igjen.

Hvordan æ får de tæll, jo pek kamera mot det du vil avbilde, komponer, sett blender/lukker. Så trykker du på utløserknappen oppe til høyre, og vips så har du et bilde:-) Og motivene, da må en bare se seg godt omkring, og ikke være redd for å krype, klatre eller gjøre andre krumspring. Ser nok snålt ut for uinvidde, men det kan gi resultater:-) Ble selv veldig fornøyd med dette fra NAV bygget, men hadde de ansatte på innsiden sett meg, så hadde jeg nok mista alle rettigheter.......

Lenke til kommentar

Nei, hva kan man si???

Kossæn får du de' tæll?

Dette var jo bare skammelig stilig! Alt - og ingenting! ;-)

Takker så mye GroKo:-) Hyggelig å se du er "på" igjen.

Hvordan æ får de tæll, jo pek kamera mot det du vil avbilde, komponer, sett blender/lukker. Så trykker du på utløserknappen oppe til høyre, og vips så har du et bilde:-) Og motivene, da må en bare se seg godt omkring, og ikke være redd for å krype, klatre eller gjøre andre krumspring. Ser nok snålt ut for uinvidde, men det kan gi resultater:-) Ble selv veldig fornøyd med dette fra NAV bygget, men hadde de ansatte på innsiden sett meg, så hadde jeg nok mista alle rettigheter.......

Hehe!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...