Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Fasade Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Veldig bra, men fullstendig ubegribelig (som vel er litt av poenget). Fin dybde med vanndråpene som har motsatt effekt! Godt observert og godt fanga - et blinkskudd! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 En studie i illusjoner, dette! Bra formidlet! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Igjen et nydelig komponert bilde. Linjer og lys sitter som det skal. Men å bli valgt ut til dagens bilde to dager på rad blir vel for meget, selv for en utflyttet nordlending? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nydelig bilde flott komponert og med fine refleksjoner , fint lys og fine linjer. Det er en fin dybde innover i bildet eller oppover som det egentlig skal være Fin effekt med vanndråper og lysrør.Til slutt grattis med dagens bilde ,det var velfortjent. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Denne tok jeg med en gang! Dette likte jeg kjempegodt! Virkelig flott komposisjon dette her. Godt sett! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Takker for fine kommentarer:-) Hyggelig at dere liker min (litt sære) lek med kamera:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, hva kan man si??? Kossæn får du de' tæll? Dette var jo bare skammelig stilig! Alt - og ingenting! ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, hva kan man si??? Kossæn får du de' tæll? Dette var jo bare skammelig stilig! Alt - og ingenting! ;-) Takker så mye GroKo:-) Hyggelig å se du er "på" igjen. Hvordan æ får de tæll, jo pek kamera mot det du vil avbilde, komponer, sett blender/lukker. Så trykker du på utløserknappen oppe til høyre, og vips så har du et bilde:-) Og motivene, da må en bare se seg godt omkring, og ikke være redd for å krype, klatre eller gjøre andre krumspring. Ser nok snålt ut for uinvidde, men det kan gi resultater:-) Ble selv veldig fornøyd med dette fra NAV bygget, men hadde de ansatte på innsiden sett meg, så hadde jeg nok mista alle rettigheter....... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nei, hva kan man si??? Kossæn får du de' tæll? Dette var jo bare skammelig stilig! Alt - og ingenting! ;-) Takker så mye GroKo:-) Hyggelig å se du er "på" igjen. Hvordan æ får de tæll, jo pek kamera mot det du vil avbilde, komponer, sett blender/lukker. Så trykker du på utløserknappen oppe til høyre, og vips så har du et bilde:-) Og motivene, da må en bare se seg godt omkring, og ikke være redd for å krype, klatre eller gjøre andre krumspring. Ser nok snålt ut for uinvidde, men det kan gi resultater:-) Ble selv veldig fornøyd med dette fra NAV bygget, men hadde de ansatte på innsiden sett meg, så hadde jeg nok mista alle rettigheter....... Hehe!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg