Atle Slettingdalen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Mølen - Larvik - Vestfold Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Utrolig flott! - Vakkert 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Meget høy kvalitet på dine bidrag. Tydelig nøye utvalgt ståsted kombinert med utmerket 17mm objektiv og flott etterbehandling gjør dette strålende. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Utrolig flott! - Vakkert Takk for hyggelig kommentar, Rolf Magne. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dette er praktfullt.., god komp, god dybde, flotte farger og en fin sløring. Godt jobba! Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Takk for en hyggelig kommentar, Jan Åge. Jeg var ekstra heldig med dette bildet, og alt klaffet i planleggingen denne dagen. Det er jo dager som ikke alt går som det skal også Dette bildet har jeg fått veldig mange hyggelige tilbakemeldinger på, og bare på google pluss, så er dette bildet blitt vist litt over 53.000 ganger. Det er langt mellom de gode bildene, men det er jo det som gjør denne hobbyen veldig gøy også Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Dagens bilde: Et veldig flott og uvanlig landskapsbilde, der den store vidvinkelen skaper en veldig fin dybde som tydeliggjøres av stripene av svart berg, som i sin tur skaper veldig fine linjer i bildet. Isen på berget gir bildet en helt egen effekt der høylyset som trer så tydelig frem i isen fremhever skårene og furene i berget. Forbedringsforslag: Fargemettningen i himmelen er unaturlig sterk og gir bildet en stil som vi forbinder med Sci-Fi og Fantasy. Effekten gir bildet helt klart litt ekstra "trykk", men her er komposisjonen så god at bildet skal greie seg fint uten :-) Dette er vel et evig tilbakevendende tema blant landskapsfotografer, så kom gjerne med dine tanker om dette :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Gratulerer med Dagens:-) virkelig flott dette:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Gratulerer med dagens bilde! Ragnar 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk, Pentaxen..!! Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk for det, Ragnar..!! Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 En veldig flott tilbakemelding fra deg KristofferM. Jeg har nok en tendens til å justere fargene litt høyt, men det er også noe av varemerke mitt. Jeg selger også bilder til private og bedrifter til utsmykking og jeg har inntrykk at dette selger bedre for meg. Men jeg setter veldig stor pris på oppriktige tilbakemeldinger slik som dette. Veldig fint med tilbakemeldinger for det er på den måten man kan bli bedre. Og skal man bli bedre på noe så må man ikke være redd for å endre noen ting hos seg selv. :) Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Noe av det bedre jeg har sett fra fantastiske Mølen. Jeg likte også fargemetningen godt. Flott standpunkt og komposisjon, samt herlig lys, her kom TS objektivet virkelig til sin rett...rett og slett et veleksponert, vakkert fotografi. mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Absolutt verdig dagens bilde. Meget flott. 1 Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk, Ulv. Mølen er en utrolig flott plass å ta bilder og det er masse med motiver der. Takk for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Takk, Jan-Roger..!! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Takk, Ulv. Mølen er en utrolig flott plass å ta bilder og det er masse med motiver der. Takk for en hyggelig kommentar :-) Er mye ute på Mølen jeg Atle, bor i Sandefjord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg