Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Fergeturen IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 "Gråvær på nordvestlandet"? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Stilig Thank you! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 "Gråvær på nordvestlandet"? Hei Roar! Jo i dag er det grått og trist deluxe, men når dette bildet ble tatt, så var det faktisk ganske så flott. Men sola hadde gått ned, det er nok derfor det er litt mørkt og dystert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er jo rene "autostradaen" i midten, her! Godt planlagt "stuing", med andre ord... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Er jo rene "autostradaen" i midten, her! Godt planlagt "stuing", med andre ord... Alle hadde god plass og alle kom med! Slik vi alle ønsker det! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Vestlandshverdag, stort sett grått og mange fergeturer:-) Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer. Takk for turen:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Vestlandshverdag, stort sett grått og mange fergeturer:-) Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer. Takk for turen:-) Tusen takk for hyggelig kommentar Pentaxen Neste tur går til Røros, blir du med? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Vestlandshverdag, stort sett grått og mange fergeturer:-) Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer. Takk for turen:-) Tusen takk for hyggelig kommentar Pentaxen Neste tur går til Røros, blir du med? Hopper nok over Røros og lander i Tromsø og Lofoten....Skal nordover med mange tomme minnebrikker, ventende barnebarn og storslått natur:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Vestlandshverdag, stort sett grått og mange fergeturer:-) Likte dette godt, særlig siden du har valgt s/hv (bombe fra min side!!) Tøff dybde. Liker også måten du formidler styrhuset på. Oser av kraft og myndighet. Og som alltid på båter, masse kuuule linjer. Takk for turen:-) Tusen takk for hyggelig kommentar Pentaxen Neste tur går til Røros, blir du med? Hopper nok over Røros og lander i Tromsø og Lofoten....Skal nordover med mange tomme minnebrikker, ventende barnebarn og storslått natur:-) Åhh! Så stas da! Kanskje vi får se noen flotte landskapsbilder fra din hånd snart da? Koselig med barnebarn sikkert, jeg har ikke det enda...men kunne hatt sånn rent teoretisk..jada , jeg er nesten like gammel som deg, to år yngre tror jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Fint bilde dette der ståsted og utsnitt er nøye planlagt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Fint bilde dette der ståsted og utsnitt er nøye planlagt. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Jo da, dette er litt planlagt.. Originalen er faktisk veldig annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg