Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Har i det siste innsett at jeg ikke eier selvrespekt. Eneste som stopper meg fra i å gjøre dummere ting enn jeg gjør, er respekten jeg har for andre. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bygge opp selvrespekten igjen, men det er iallefall helt nødvendig. Kan gjøre dumme ting som jeg ikke forstår er over mine grenser før etterpå. Jeg vet ikke hvor grensene mine er, jeg vet ikke hva jeg vil, og jeg vet ikke hvorfor jeg skal bry meg om meg selv. Dette høres kanskje ut som en bagatell, men det plager meg virkelig. Kan liksom ikke bare innbille meg en respekt som ikke er der heller, så trenger sårt tips 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 I hvilken grad snakker vi her, godt inne i kriminaliteten, eller mer "drite meg ut på youtube"? 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Alle må trå over grensene for å finne ut hvor dem er... akkurat som du beskriver. Tipper dette har med sex å gjøre og at du føler du gir bort for mye av deg selv der. De fleste mennesker velger å ikke utforske hvor grensen ligger og kaller det såkalt "selvrespekt" men spør du meg har du mere selvrespekt ved å faktisk finne ut hvor grensene dine går i steden for å aldri vite.... Endret 19. februar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) I hvilken grad snakker vi her, godt inne i kriminaliteten, eller mer "drite meg ut på youtube"?Evt. ligger med alt og alle? Endret 19. februar 2015 av Vice Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det er også en mulighet - dog ligger ikke tråden i "seksualitet" men i "helse", derfor tenkte jeg ikke i de baner med en gang. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Dette er noe du burde ta opp med psykologen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Takk for svar Jeg går ikke til psykolog nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det har forresten ikke noe med kriminalitet å gjøre. Jeg har som sagt respekt for andre, og vil ikke gjøre noe galt mot andre helt bevisst. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Vel. du har vel noe selvrespekt i og med at du anser dette som et problem. Jeg har ikke noe råd, men gjelder vel å finne en balanse uten å bli for selvhøytidelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ok jeg har kanskje litt da, men kunne gjerne hatt litt mer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Takk for svar Jeg går ikke til psykolog nå Få ny henvisning? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg er ikke noe ekspert, men er det hensiktsmessig å gå til psykolog for hver minste ting? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg er ikke noe ekspert, men er det hensiktsmessig å gå til psykolog for hver minste ting? Nå er vel ikke akkurat dette en liten ting. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Har i det siste innsett at jeg ikke eier selvrespekt. Eneste som stopper meg fra i å gjøre dummere ting enn jeg gjør, er respekten jeg har for andre. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bygge opp selvrespekten igjen, men det er iallefall helt nødvendig. Kan gjøre dumme ting som jeg ikke forstår er over mine grenser før etterpå. Jeg vet ikke hvor grensene mine er, jeg vet ikke hva jeg vil, og jeg vet ikke hvorfor jeg skal bry meg om meg selv. Dette høres kanskje ut som en bagatell, men det plager meg virkelig. Kan liksom ikke bare innbille meg en respekt som ikke er der heller, så trenger sårt tips Har en kompis som er helt likedan, kan hooke dere opp så han slipper å bruke tiden siden på kødde med meg publicly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hahah nei ellers takk Hadde nok gått galt as Men jeg har egentlig ikke så lyst til å begynne hos psykolog for jeg sitter bare der og sier "ja" "nei" "vetikke" "kanskje" "samme for meg" osv. Føler ikke det er særlig givende Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hahah nei ellers takk Hadde nok gått galt as Men jeg har egentlig ikke så lyst til å begynne hos psykolog for jeg sitter bare der og sier "ja" "nei" "vetikke" "kanskje" "samme for meg" osv. Føler ikke det er særlig givende Det er lov å bytte til en annen psykolog dersom du ikke føler at du har kjemi med den du gikk til. Jeg har prøvd et par, og han andre hjalp meg mye bedre enn han første jeg gikk til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Men føler ikke det er kjemien det står på, er mer det at jeg ikke klarer ånåpne meg for fremmede Lenke til kommentar
george-the-slut Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Men føler ikke det er kjemien det står på, er mer det at jeg ikke klarer ånåpne meg for fremmede huff.. jeg er stikk motsatt deg! Klarer å være full åpen med legen min, men når det kommer til mine nære og venner- er jeg musestille om mine problemer.. Har du da ikke en nær venn som du kan diskutere dette med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Men føler ikke det er kjemien det står på, er mer det at jeg ikke klarer ånåpne meg for fremmede huff.. jeg er stikk motsatt deg! Klarer å være full åpen med legen min, men når det kommer til mine nære og venner- er jeg musestille om mine problemer.. Har du da ikke en nær venn som du kan diskutere dette med? Klarer egentlig ikke snakke med venner om personlige ting heller, og vet ikke hvor nyttig det er med tanke på at de ikke har kompetanse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå