AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei Er en etnisk norsk mann og jeg ønsker en muslimsk kjæreste Er det noen som vet hvordan jeg ka gå frem for å få til dette? Anonymous poster hash: 09e67...009 Lenke til kommentar
Populært innlegg kollolll Skrevet 18. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2015 Be en muslimsk kvinne med ut på date. 14 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorfor ønsker du det egentlig? 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Du kan besøke en moské eller Oslo. 3 Lenke til kommentar
Package Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Må ikke du da konvertere til Islam? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke nødvendigvis, bare visst jenta er veldig religiøs av seg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Islam er en religion som er designet slik at hedenske menn ikke skal kunne være sammen med muslimske kvinner. Kvinner er sett på som svake og tanken bak er at en hedensk mann kan lure en muslimsk kvinne til å slutte å tro på Allah. 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det ikke en vanlig historie at pakistansk jente og norsk gutt forelsker seg, og at når familien hennes får greie på at hun ikke kan gifte seg med den de har bestemt likevel, kommer det 10 sinte fettere og 5 rasende tremenninger for å jage vekk den norske gutten? 3 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det en muslimsk jente du liker og gjerne vil ha som kjæreste eller er det slik at du vil finne deg en og at det at hun er muslimsk er et slags kriterium? I så fall må jeg spørre av ren nysgjerrighet - hvorfor? 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke nødvendigvis, bare visst jenta er veldig religiøs av seg. er ikke dette gitt ved at ts beskriver henne som "muslimsk"? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Holder det at hun er fra et muslimsk land? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det en ferdig underdanig kvinne du er ute etter? I så fall finnes det alternativer. Som nevnt er det ikke veldig intrakulturelt akseptert for døtre av muslimer å være intime med vantro. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Be en muslimsk kvinne med ut på date. Denne. Geir 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke nødvendigvis, bare visst jenta er veldig religiøs av seg. er ikke dette gitt ved at ts beskriver henne som "muslimsk"? Nei, finnes mange kristne som bryter flere "regler" derifra også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det ikke en vanlig historie at pakistansk jente og norsk gutt forelsker seg, og at når familien hennes får greie på at hun ikke kan gifte seg med den de har bestemt likevel, kommer det 10 sinte fettere og 5 rasende tremenninger for å jage vekk den norske gutten? Det er sikkert én historie. Men det finnes også mange muslimske jenter og familier som er rimelig sekulære og tolerante. Uten at jeg vet hvorfor trådstarter ønsker nettopp en muslimsk kjæreste, er det dog vanskelig å si om dette gjør dem mindre attraktive. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Så det går mer på religion enn person? Hva med å møte noen og bli forelsket? Å gå ut med ei som er muslim er en god start i så fall. Det kan nok bli litt utfordringer av det, spørs på hvor religiøse de er. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Er det ikke en vanlig historie at pakistansk jente og norsk gutt forelsker seg, og at når familien hennes får greie på at hun ikke kan gifte seg med den de har bestemt likevel, kommer det 10 sinte fettere og 5 rasende tremenninger for å jage vekk den norske gutten? Dette kan jeg bekrefte. Dette er som sagt den "snille" versjonen. Den tryggeste måten er å konverterer seg til Islam før du vil date med en muslimsk jente vil jeg si, selvom det ikke er det klokeste valget. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvorfor er det ikke det klokeste valget hvis det gjør ting lettere? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvorfor er det ikke det klokeste valget hvis det gjør ting lettere? Islam er en religion med meget dårlig omdømme blant ikke-muslimer tiltross for å være meget konservativ. Som følge av at han konverterer til Islam vil det komme en rekke ulemper. Han må endre navnet sitt til et muslimsk navn som gjør at det blir vanskeligere å få jobb etc.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Må man det? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå