datageni Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Får lett startet bilen, den har automat; 523iA 1998. 243000km.I Drive og Reverse ruller den fint av seg selv, men med en gang jeg gir gass stopper den.-Det skal nevnes at bilen har dradd litt dårlig i 2.gear siste tiden. Ellers de vanlige A-Tempratur problemene som det aldri blir noe ordning på. Temp holder seg stabil under kø og vanlig kjøring.Har gått litt ujevnt idag på lave turtall.Forslag? Veivsensor og så Kamsensor?Noen som vil utføre diag i Fyllingsdalen Bergen? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Få lest ut feilkoder du. Men med dårlig bensinpumpe/filter så kan du jo oppleve noe av det samme. Tett luftfilter også. Eller falskluft. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Takk for tipsene. Bilen stopper med en gang jeg tråkker på gassen, på tomgang går den fint. Bensinpumpe ble byttet for 1 år siden, men filteret glemte jeg å sette på. Har det enda. Men da er det vell gjerne et filter fremme i motoren som er tett. Endret 19. februar 2015 av datageni Lenke til kommentar
datageni Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Husk å sjekke alle motor slanger godt! Denne gang var problemet en slange til luftmengde måler. Feil kode lesing ga mange feil. Men etter slangen var byttet var det ingen feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå