Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Når nøden er størst.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 .....er det ikke et eneste sted å..... Fin fangst Alec. Morsomt at folk finner motiver overalt. Som jeg har nevnt tidligere, det er mange ting vi ikke ser i det daglige, men med kamera får vi øye på det:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 .....er det ikke et eneste sted å..... Fin fangst Alec. Morsomt at folk finner motiver overalt. Som jeg har nevnt tidligere, det er mange ting vi ikke ser i det daglige, men med kamera får vi øye på det:-) Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Som du antyder , kanskje personen leter etter et sted å.... Offentlige toaletter er jo ikke alltid der når du trenger dem. Takket være fotograferingen blir vi flinkere til å oppdage detaljer i omgivelsene våre som vi kan forevige. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 He, he, bra sett, og bra "fanget"! Liker å "se" etter slike detaljer, jeg også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 He, he, bra sett, og bra "fanget"! Liker å "se" etter slike detaljer, jeg også.. hei smort1 ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Selv den mest ubetydelige detalj kan bli del av en komposisjon i et bilde , det er alltid viktig å ha det fotografiske øyet med seg. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg