mr. Nelson Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei Noen som kan hjelpe? Satt i går kveld og "ryddet litt" på pc`n med programmet Advanced Uninstaller Pro. Kom selvfølgelig i skade for å slette noen kritiske Windowsfiler Slik at Windows gikk ned " for full telling". Når jeg prøver å starte Windows nå, så kommer meldingen: "Det går ikke å starte Windows ettersom følgende fil er slettet eller skadet; WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM Forsøk å rep. filen ved å starte install.programmet for Windows med hjelp av install.cd`n. Velg "R" ved første skjermbilde for reparasjon." Som sagt (skrevet), så gjort - men ingenting skjer når jeg trykker på "R". Noen som er litt mer teknisk anlagt enn det jeg er? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ikke velg den første reparasjonen, kjør installasjon helt til den andre reparasjons- muligheten, virker best slikt etter min erfaring. Lenke til kommentar
mr. Nelson Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ikke velg den første reparasjonen, kjør installasjon helt til den andre reparasjons-muligheten, virker best slikt etter min erfaring. Ok, takk. Så du hadde svart på det samme under programvare. M.a.o. så har jeg postet på feil sted - sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå