_!Sakke!_ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Jeg trenger hjelp med å oversette dette. Jeg har skrevet det med en blå farge så du ser hva jeg trenger hjelp til med å oversette til Spansk.Jeg står opp klokka halv syv og spiser frokost kvart pååtte. Jeg går til skolen klokken ti over åtte. I førstetime har vi spansk. Spansk timen begynner halv ni ogslutter halv ti. I neste time har vi Matematikk.Matematikk timen begynner ti over halv ti. I neste timehar jeg Utdanningsvalg i en halvtime. Jeg går ut ifriminutt ti over elve. Jeg spiser lunsj halv tolv. Oggår til samfunsfag timen ti på tolv. Sammfunsfag timenslutter ti på ett. Jeg går hjem ti på ett. Når jeg kommerhjem pleier jeg å spille. Så spiser jeg middag klokkenfire. Når jeg er ferdig å spise begynner jeg å spilleigjen. Og på slutten av dagen begynner jeg med leksenemine. Det som jeg ikke liker å gjøre denne dagen er å gjørelekser. Jeg liker å spille Fifa 15.Jeg håper på et raskt oversettelse til Spask så fort sommulig. Helst i dag før klokken 8! Endret 18. februar 2015 av _!Sakke!_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå