OHJohansen Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 En rask justering kan gjøre mesterskapsopplevelsen bedre.GUIDE: Er TV-en din klar for VM i Falun? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Er TV-en din klar for VM i Falun? He, he... jeg hold akkurat på å kjøre "scroll bars" på VT60'en for å få bort IR. Selv om det ikke akkurat var ski vm jeg hadde i tankene så poppet artikkelen opp på et artig tidspunkt. Ja, ja... Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Både thomson og Samsung ue55h5505 har har 50hz bildepanelfrekvens så den gode bildeflyten vil man ikke få på de. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Og jeg som har fått beskjed om at jeg må ha Samsung sin nye SUHD-serie med kurvet skjerm for å se på Ski-VM.. Endret 18. februar 2015 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Og jeg som har fått beskjed om at jeg må ha Samsung sin nye SUHD-serie med kurvet skjerm for å se på Ski-VM.. Det er nok feil. Tror du må ha LG 55" OLED 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Samsung har fortalt meg et OLED er ut, SUHD er inn.. Men så spurte jeg dem om mobiltelefoner og da var plutselig OLED prima igjen... 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 HDMI kabelen er allerede koblet mellom PCen og TVen, så de skal bare sende så mye sport de vil, mens jeg koser meg med filmer Lenke til kommentar
lhz Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Og jeg som har fått beskjed om at jeg må ha Samsung sin nye SUHD-serie med kurvet skjerm for å se på Ski-VM.. Det er nok feil.Tror du må ha LG 55" OLED 55" holder kanskje til NM, men vi snakker tross alt om VM her, så du må nok opp i 65", minst! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 55" holder kanskje til NM, men vi snakker tross alt om VM her, så du må nok opp i 65", minst! Fins ikke større OLED enn 55 på det norske markedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå