Øystein.F. Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kanskje kan Oceanhorn gjere ventetida på Links neste eventyr lettare?Zelda-inpisrert eventyr får Steam-lansering Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Skal jo sies at det var VELDIG likt andre spill i serien.. Var nesten litt drøyt! 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ser ut som en miks mellom A Link to the Past og Wind Waker. Vanligvis pleier jeg å være skeptisk til "klonespill", men det finnes såpass få Zelda-aktige spill at dette er noe jeg kunne ha tenkt meg å spill. Jeg håper det kommer en konsollversjon etter hvert også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Haha, dette ser jo så likt ut som Zelda at det nesten er frekt, men virker veldig koselig. Må nesten prøve dette spillet. Forhåpentligvis kommer det, som Leflus også sier, på konsoll. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Skulle kalt spillet "legend of oceanhorn", bare for å gjøre identitetstyveriet komplett 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Er et ganske bra spill, hadde det på Ipad Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Jammen vil jo ikke ha Ipad da. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Har runna det - er ganske OK men litt repetetivt. Skamløs Zelda-kopi som ikke får det helt til, men som er kopiert fra noe bra nok til at det blir spillbart. 7/10. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Så for meg noe ala A link to the past jeg, men dessverre var det mer likt sånt WII-greier, bra folk lager mer "Zelda" da, good stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå