FpsStu Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 er litt utdatert, men husker når SATA nettopp hadde kommet, så var disse betydlig dårligere enn IDE... Er det fortsatt slik? Ser at prisen er ganske lik, men SATA har 150Mbps... Så burde jeg kjøpe SATA pci kort, 4pin til sata overgang OG disken eller burde jeg gå for gode gamle IDE? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kjøp SATA, de er bra nå. Yter bedre enn vanlig PATA for tiden :nice: Eller gå for de gode gammle IDE diskene.. Det må du nesten se selv. SATA er raskere, men dyrere. Og ihvertfall hvis du ikke har SATA onboard.... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ville gått for S-ATA, tenkt litt inn i fremtiden, bedre det. Også kunne du bare hatt flere S-ATA disker senere . Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg ville definitivt ha kjøpt S-ATA... Skulle kjøpe meg en disk selv for en måneds tid siden, og da ble det en WD Raptor S-ATA disk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå