Hofer Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Samarbeider med House of Nerds om ligaer i League of Legends, Counter-Strike: GO og StarCraft II.TV2 satser på e-sport med egne ligaer Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Året er 2015, og e-sport skal endelig få plass på norsk TV? Husker NRK(2) hadde en satsning på Battlefield 2 en stund, men den affæren var kortvarig. Spennende å se på utviklingen av House of Nerds. De støtter heldigvis også flere e-sporter enn de tre som er nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar
VFish.Civi Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Gleder meg til å se SC2 på TV Lenke til kommentar
Hokki145 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Veldig bra at norsk e-sport kommer frem i lyset. Det eneste jeg syntes mangler er en Hearthstone liga. Selv om Hearthstone ikke er så stort enda, har det vokst kraftig siste året. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vil nå påstå at Hearthstone er veldig stort jeg men. Dette her er utrolig bra! Ikke ofte jeg tenker positivt om Tv2, men her gjør de noe riktig! Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Supert for esport! Jeg håper det kommer en skandinavisk liga som deler seg inn i divisjoner. Da får vi sunn konkuranse og representanter fra alle nordiske land! Kanskje vi også kan hevde oss i toppen på flere spill etterhvert også stå på! Lenke til kommentar
toph1980 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hvor er Dota? Dumme TV2. 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Forstår fortsatt ikke hvordan noen klarer å støtte et casual-spill som en eSport, men jaja, flott gjort av TV2, holder meg til kvalitet jeg da. Lenke til kommentar
Chilidawg Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Forstår fortsatt ikke hvordan noen klarer å støtte et casual-spill som en eSport, men jaja, flott gjort av TV2, holder meg til kvalitet jeg da. Det ble iallefall ikke heartstone, heldigvis, vi får nøye oss med at CS og SC2 er der Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvorvidt alt blir gjort riktig, så kan dette bli en god avfære for moderne E-sport. Lenke til kommentar
Aegers Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ett lite tips til alle e-sport entusiaster som bruker chrome. https://chrome.google.com/webstore/detail/abios-esports-match-ticke/opaikbihdaombgcfglhnmpjjpmjmglnm?hl=en-US 1 Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Gratise sportskanal? Ja, braere enn det blir det ikke Kult at det satses mer på e-sport i Norge, og at man får inn såpass store aktører som Telenor og TV2. Følger hovedsaklig med på CS:GO og det er gøy at lag som LGB begynner å hevde seg. Eller, det er vel stort sett LGB, men forhåpentligvis flere etterhvert som miljøet utvikler seg Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Helt supert at Telenor og TV2 er med å dra e-sport fram i lyset! Vi trenger disse store aktørene. Personlig sku jeg heller sett telenor og TV2 samarbeidet om én liga og få det gjort skikkelig. Er redd for at det skal bli to halvhjertede konkurerende forsøk som til slutt renner ut i sanden. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Eller samarbeidet for å få til flere ligaer. Med hjelp fra flere, kunne man jo fått til slik som det er i f.eks fotball. 2,3,4,5 divisjon i tillegg til en toppliga. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Nice, ønsker dette prosjektet og House of Nerds spesielt all lykke og suksess fremover. Forhåpentligvis kan dette spres til andre byer og kanskje til og med tettsteder med privat og offentlig initiativ. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Eller samarbeidet for å få til flere ligaer. Med hjelp fra flere, kunne man jo fått til slik som det er i f.eks fotball. 2,3,4,5 divisjon i tillegg til en toppliga. Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no. Åh, trodde bare det var en toppliga som het Telenorligaen jeg. Hvor mange divisjoner er det? Og hvordan får man kommet seg inn i ligaen med sitt lag? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 (endret) Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no. Åh, trodde bare det var en toppliga som het Telenorligaen jeg. Hvor mange divisjoner er det? Og hvordan får man kommet seg inn i ligaen med sitt lag? 5 divisjoner for CS:GO. For de fleste divisjoner så melder man seg bare på. Det er også kalibreringsturnering før det hele starter for å putte de beste i 2. div. Endret 20. februar 2015 av Hofer Lenke til kommentar
TheoAu Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 høres fint ut. Jeg syns de burde hatt dota også da Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Det er jo slik i Telenorligaen her på Gamer.no.Åh, trodde bare det var en toppliga som het Telenorligaen jeg. Hvor mange divisjoner er det? Og hvordan får man kommet seg inn i ligaen med sitt lag? Påmeldingen til neste sesong åpner i juli/august. Antall divisjoner varierer fra hvor mange påmeldte det er i hvert spill. I Counter-Strike er det 5, mens det er hele 7 i Hearthstone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå