Nstin Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Herregud, bare tenk på alle gangene hun har hatt seg med andre som du ikke vet om. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 takk jeg har fått rapportom flere ganger fra ei tidligere venninne av henne, det ligger en campingplass ca 8 - 900 meter fra hytta der henta hun seg unge gutter flere gang når de var på fotballbanen like ved, eller på stranda noen ganger var veninna/kollegaen med Anonymous poster hash: 6d606...e56 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hahaha .... sure 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nå er det ei god stund siden, så den værste deppinga og sinne har heldigvis gått over Anonymous poster hash: 6d606...e56 1 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1652899&do=findComment&comment=22347566 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg tok dama på fersken en gang hun hadde oralsex med to unggutter, jeg holdt meg skjult og forsvant så fort hun hadde gjort seg ferdig med begge to, noen uker konfronterte jeg henne med det og flytta ut. Vi hadde litt kontakt og etter ett år le vi enige om å flytte sammen fordi hun sa det var en engangshendelse og jeg var så mye ute å reiste. En weekend måtte jeg ut på jobb mens hun skulle på hytta,jeg skulle komme etter. Jeg kom søndagsmorgen og hytta var tom, naturligvis fordi hun gikk tur med hunden så for å overraske henne tok jeg en snarvei for å møte henne, det var jeg som ble overraska Jeg kom så brått på at det var såvidt de ikke oppdaga meg, der lå hun og tre unggutter på et pledd og hadde seg. Jeg fikk løsna hunden som hun hadde satt fast i et tre ca.20 meter unna og kom meg hjem. Hun kom hjem en time etterpå og fikk se bikkja utafor hytta, da skjønte hun og da skjøntejeg, nå er jeg skilt uansett fagre løfter forblir jeg skilt Anonymous poster hash: 6d606...e56 wtf finnes det virkelig sånne folk? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg tok dama på fersken en gang hun hadde oralsex med to unggutter, jeg holdt meg skjult og forsvant så fort hun hadde gjort seg ferdig med begge to, noen uker konfronterte jeg henne med det og flytta ut. Vi hadde litt kontakt og etter ett år le vi enige om å flytte sammen fordi hun sa det var en engangshendelse og jeg var så mye ute å reiste. En weekend måtte jeg ut på jobb mens hun skulle på hytta,jeg skulle komme etter. Jeg kom søndagsmorgen og hytta var tom, naturligvis fordi hun gikk tur med hunden så for å overraske henne tok jeg en snarvei for å møte henne, det var jeg som ble overraska Jeg kom så brått på at det var såvidt de ikke oppdaga meg, der lå hun og tre unggutter på et pledd og hadde seg. Jeg fikk løsna hunden som hun hadde satt fast i et tre ca.20 meter unna og kom meg hjem. Hun kom hjem en time etterpå og fikk se bikkja utafor hytta, da skjønte hun og da skjøntejeg, nå er jeg skilt uansett fagre løfter forblir jeg skilt Anonymous poster hash: 6d606...e56 wtf finnes det virkelig sånne folk? høres veldig "funnet opp" ut den historien der... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Den er nok dessverre ikke funnet på, det er flere år siden det skjedde, og jeg tror folk rundt om har værre ting å fortelle enn dette når det gjelder utroskap. Anonymous poster hash: 6d606...e56 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hei. Jeg og dama mi har vært ilag i snart 4 år, og har et barn ilag. Verdns nydeligste lille jente på 7 måneder. Men saken er, at for ca 1 månte siden fortalte hun meg at hun har vært utro mot meg for ca 2 år siden. Jeg var da på firmatur da dette skjedde. Jeg valgte da å tilgi henne siden det skjedde i beruset tillstand og siden vi har et barn ilag. Jeg var såklart veldig såret og tenkte på det hele tiden , fikk det ikke ut av hodet. Nokk med det, jeg begynte å glemme hele greia . Og lot henne dra på fest og henge med di guttevennene hun hadde, hun er jo 20 år så er tidlig å begynne å sitte inn hver helg Men så i går etter hun har vært å sett film lamma noen venner, og jeg var hjemme med datteren vår , kom hun hjem og fortalte at det hadde gjentatt seg. Hun hadde vært utro for andre gang, jeg trodde ikke det var sant! Hun var edru , og fortsatt så hadde hun gjort dette mot meg. Jeg er helt knust , for jeg elske henne over alt på jord! Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør dette. Jeg vill påstå å tro at jeg er en god samboer, sender god morgen melding hver dag og sier jeg elsker henne. Kysser henne hver dag, er kanskje ikke den mest romantiske personen som finnes men sånn er jeg bare. Hva gjør jeg galt? Og hva skal jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å vær sammen med henne mere Mvh Knust 24 åring Feel you, bro! Men det er ikke din sin feil. Det er hun som er sånn. Alle er forskjellige. For noen er det viktig å vare monogam. Mens andre tar ikke det like seriøst. Det kan ta nokre år, før hun begynner å roe seg ned. Kanskje hun aldri kommer å slutte å vere utro. Kan hende hun ikke elsker deg? Tenk, kva er det du vil? Kva kan du leve med? Snakke med hun om det? Begynne å ligge med andre jenter selv? Prøve å redde forholdet? Be hun om å ikke fortelle det meir til deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Husker at jeg leste i en østfoldavis for noen år siden, et intervju at hun fant sin mann i senga sammen med hennes egne to søstre, for et svik. dette er bagateller Anonymous poster hash: 6d606...e56 Lenke til kommentar
MissEhrmann Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Etter min mening er det alt for tidlig å få barn når man er 20, men gjort er gjort. Jeg vet ikke noe om dama di eller hvorfor hun gjør slikt men jeg kan fortelle deg hvorfor jeg har vært utro. Da jeg var på den alderen var jeg også utro mot min daværende samboer flere ganger, det var noe som gjentok seg i flere av mine forhold. Etter mange år fikk jeg hjelp av psykiater pga depresjoner og jeg var suicidal. Etter å ha gått der forstod jeg hvorfor jeg hadde gjort som jeg gjorde. Pga ting som har skjedd i min barndom ble jeg avhengig av bekreftelser. Jeg måtte vite at jeg var bra nok, pen nok og at noen ville ha meg. I mitt tilfelle hadde det ikke noe med at jeg ikke elsket min samboer, han var fantastisk og jeg har, til dags dato, ikke truffet noen som han. Han var perfekt, det var jeg som var ødelagt. De jeg var utro med betydde ikke noe, jeg trengte bare å vite at noen ville ha meg dersom min samboer ikke ville ha meg mer. (Pga ting som hadde skjedd når jeg var liten). Det jeg vil frem til er at det KAN være at hun sliter med noe og at hun bare ikke innser at det er deg hun trenger og vil ha. Men det kan selvsagt også være at hun er en tøs uten noen form for grunn til å holde på slik. Snakk med henne. Spørr om hvorfor og hva som gjør st hun ikke klarer å si nei. Ligger det noe bak kan hun få hjelp. Jeg fikk det og nå har jeg ikke noe behov for noen bekreftelser fra noen på noe som helst. Nydelig bilde, forresten! Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå