Norlending24 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei. Jeg og dama mi har vært ilag i snart 4 år, og har et barn ilag. Verdns nydeligste lille jente på 7 måneder. Men saken er, at for ca 1 månte siden fortalte hun meg at hun har vært utro mot meg for ca 2 år siden. Jeg var da på firmatur da dette skjedde. Jeg valgte da å tilgi henne siden det skjedde i beruset tillstand og siden vi har et barn ilag. Jeg var såklart veldig såret og tenkte på det hele tiden , fikk det ikke ut av hodet. Nokk med det, jeg begynte å glemme hele greia . Og lot henne dra på fest og henge med di guttevennene hun hadde, hun er jo 20 år så er tidlig å begynne å sitte inn hver helg Men så i går etter hun har vært å sett film lamma noen venner, og jeg var hjemme med datteren vår , kom hun hjem og fortalte at det hadde gjentatt seg. Hun hadde vært utro for andre gang, jeg trodde ikke det var sant! Hun var edru , og fortsatt så hadde hun gjort dette mot meg. Jeg er helt knust , for jeg elske henne over alt på jord! Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør dette. Jeg vill påstå å tro at jeg er en god samboer, sender god morgen melding hver dag og sier jeg elsker henne. Kysser henne hver dag, er kanskje ikke den mest romantiske personen som finnes men sånn er jeg bare. Hva gjør jeg galt? Og hva skal jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å vær sammen med henne mere Mvh Knust 24 åring Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva du gjorde galt?? Du ble sammen med en jente. 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Hvorfor gjør hun dette? fordi hun har lyst til å ha sex med flere menn i sitt liv, leve ut noen fantasier, kjenne på spenningen av å ha sex med nye mennesker..... såkalt "rase ifra seg" Du gjør ikke noe galt, hun bare for ung til å settle down og velge å ha sex med kun ett menneske resten av livet..... ikke noe du eller hun kan gjøre noe med! Selvfølgelig uheldig av henne å gi etter for sine lyster uten å informere deg om det på forhånd men det er ikke alltid like enkelt å la vær. At du ikke klarer å være med henne får være opp til deg, men hun er fremdeles ikke ferdig med å ha sex med folk så ikke tro du eller hun kan stoppe dette. Tro meg, å settle down er noe man gjør når man er over 30..... bare glem å ha hu der i bånd... du er AAAAALT for tidlig ute..... lureste du kan gjøre, kom deg ut av det... ikke sitt og bli såret gang på gang.... det er det dummeste du gjør. Du risikerer å bli såkalt "damaged goods" som mange av damene her på forumet er og har trust issues med kjærestene sine hele livet.... dem tror dem "beskytter seg selv" men egentlig så bare "beskytter dem singelheten sin".... its bad! get out and get well! ikke noe stress dette, du er jo bare 24! Endret 18. februar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Oppgir hun noen grunn for hvorfor hun velger å være utro klinkende edru på filmkveld? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hva gjør jeg galt? Og hva skal jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å vær sammen med henne mere Det er vel langt fra sikkert at det er du som gjør noe galt, og om så skulle være så er det ikke noe en fremmed på et forum kan gi det et svar på. Svarene er det du og henne som sitter på, og i det ligger svaret på det andre du spør om - hva du skal gjøre. At du ikke tror du klarer å være sammen med henne mer er lett å forstå. Utroskap er et tillittsbrudd som det tar tid og krefter å komme over, og når man opplever dette to ganger, og med samme person, så sier det seg vel selv at veien til fornyet tillitt er lang. Men dere er uansett nødt til å snakke sammen om dette for å finne ut av hva som er gått galt og hvor veien går videre - om ikke for deres egen skyld, så av hensyn til barnet dere har sammen. Vil anbefale dere å ta kontakt med det lokale familievernkontoret og få en avtale der. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Oppgir hun noen grunn for hvorfor hun velger å være utro klinkende edru på filmkveld? behøver man spørre etter grunn? virkelig? filmkveld + sex = hvorfor? > fordi hun hadde lyst selvfølgelig...... Endret 18. februar 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Oppgir hun noen grunn for hvorfor hun velger å være utro klinkende edru på filmkveld? behøver man spørre etter grunn? virkelig? JEG hadde ikke trengt en grunn, men det virker som TS' har fått en, siden han ikke har lempet henne på huet ut - og jeg er nysgjerrig på hva grunnen er Lenke til kommentar
Norlending24 Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Hun sier hun ikke vet hvorfor. Eg bryr meg ikke om ho Akk nu, men e den lille Pia mi eg tenka på. Kommer ikke tell å takkel å ikke se ho kvær dag Oss 2 på bilde 5 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 JEG hadde ikke trengt en grunn, men det virker som TS' har fått en, siden han ikke har lempet henne på huet ut - og jeg er nysgjerrig på hva grunnen er Jeg vil tro barnet de har sammen er en ganske så tungtveiende grunn. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Problemet er at hun bare er 20, dere har vært sammen i 4 år og har et barn på 7 måneder. Dere er begge to omtrent 5 år for tidlig ute (kanskje ikke så mye du, men i hvert fall henne). Hun ble sammen med deg da hun var 16 - man aner ikke hvem man vil tilbringe livet med når man er 16. Hun har blitt voksen alt for fort, og nå vil hun rase rundt og gjøre det hun skulle ha gjort i fra hun var 16 og til hun var oppi 20-årene i stedet for å gro fast og reprodusere: eksperimentere og skaffe seg erfaringer med flere mennesker. Anonymous poster hash: 140a7...fe5 7 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 JEG hadde ikke trengt en grunn, men det virker som TS' har fått en, siden han ikke har lempet henne på huet ut - og jeg er nysgjerrig på hva grunnen er Jeg vil tro barnet de har sammen er en ganske så tungtveiende grunn. Nå blander du grunner, jeg snakker om den evt grunnen til at hun valgte å være utro, til tross for at hun var edru, fullt oppegående og i en "vanlig" setting. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nå blander du grunner, jeg snakker om den evt grunnen til at hun valgte å være utro, til tross for at hun var edru, fullt oppegående og i en "vanlig" setting. Ahh... Jeg leste det som at du var nysgjerrig på grunnen til at han ikke hadde lempet henne ut. Men nå skjønner jeg hva du mener. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Barnet er en tungtveiende grunn. Spørs om det evt er mulig å bo sammen KUN for barnets del, der forholdet deres opphører og du later som det er greit at hun har masse ONSer. Spørs om en slik løsning er mulig fra hennes side, for hun vil vel ha i pose og sekk. Hun vil ha både deg og de andre, sikkert... Over tid er det jo sjanse for at både du og hun finner dere nye livspartnere. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Eg bryr meg ikke om ho Akk nu, men e den lille Pia mi eg tenka på. Kommer ikke tell å takkel å ikke se ho kvær dag Nå er det vel hun som ikke er et godt forbilde for barnet, så ihht lovverket bør du få ha barnet mest. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ikke slipp hun av syne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Har noen gjort en ting en gang, så er sjansen ganske stor for at det gjentar seg. Men jeg foreslår at du prøver å spice opp ting litt, er som regel derfor de prøver "noe nytt". Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hei. Jeg og dama mi har vært ilag i snart 4 år, og har et barn ilag. Verdns nydeligste lille jente på 7 måneder. hun er jo 20 år Hva gjør jeg galt? Kjære vene, om du ikke ser dette selv så har du et KRAFTIG problem! Du har fått barn med et BARN. Hvordan i alle dager forventer du noe annet? Du tar et barn, i beste fall en ungdom og "låser" henne med barn inn i voksenlivet, det er bortimot automatisk dømt til å gå til helsike. Som du reder ligger du. Jeg tror faktisk jeg har sett dette (minus faktoren barn) hos ALLE damer jeg kjenner som har vært lenge i et forhold som begynte tidlig i livet og som varte lengre enn det burde. De føler seg ranet for ungdomstiden sin og på ett eller annet tidspunkt smeller det. Jeg forstår at det er vanskelig å se dette når du står midt i det selv, men jeg har selv opplevd dette på livet (minus barn) og sett dette i praksis fryktelig mange ganger. Jeg har ikke noen god løsning på dette problemet dessverre og en annen erfaring jeg har er at folk veldig sjelden forandrer seg ovenfor en spesifikk person. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Er man en løs tøs vil man forbli en løs tøs. Alder spiller ingen trille. Bare å finne seg noe nytt. @Leo_ . Bare tullball, han har ikke låst hun til noe som helst. Hun er en dame og har full kontroll over sin egen vagina og livmor, vi har ingenting vi skulle ha sagt. Hvis noen har låst noen fast, så er det hun som har låst han fast Edit: flettet dobbelpost Endret 5. mars 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 uff, leit å lese om. Kjedelig situasjon å havne i TS!!!! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg tok dama på fersken en gang hun hadde oralsex med to unggutter, jeg holdt meg skjult og forsvant så fort hun hadde gjort seg ferdig med begge to, noen uker konfronterte jeg henne med det og flytta ut. Vi hadde litt kontakt og etter ett år le vi enige om å flytte sammen fordi hun sa det var en engangshendelse og jeg var så mye ute å reiste. En weekend måtte jeg ut på jobb mens hun skulle på hytta,jeg skulle komme etter. Jeg kom søndagsmorgen og hytta var tom, naturligvis fordi hun gikk tur med hunden så for å overraske henne tok jeg en snarvei for å møte henne, det var jeg som ble overraska Jeg kom så brått på at det var såvidt de ikke oppdaga meg, der lå hun og tre unggutter på et pledd og hadde seg. Jeg fikk løsna hunden som hun hadde satt fast i et tre ca.20 meter unna og kom meg hjem. Hun kom hjem en time etterpå og fikk se bikkja utafor hytta, da skjønte hun og da skjøntejeg, nå er jeg skilt uansett fagre løfter forblir jeg skilt Anonymous poster hash: 6d606...e56 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå