Wobbegong Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har kjøpt en twinmos 256mb 333mhz brikke! Kan jeg da bruke en rambrikke fra en annen produsent? Jeg vet at hvis brikkene ikke er like raske, så vil den ene dra ned hastigheten. Men hvis de er like raske, har det noe å si på ytelsen om de er laget av forskjellige produsenter? Takk for et flott forum:) Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tror ikke det skal ha noe å si.. kjenner endel karer som har rambrikker av ulike produsenter. Han har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 men det er anbefalt å bruke samme produsent.. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg opplevde problemer med dette. Hadde en 256 pc2700 twinmos brikke. Satte så i ei 512 apacer med samme spesifikasjoner. Opplevde at pcen gikk seigt og pcen hadde tendenser til å fryse helt. Pcen fungerte helt fint hvis bare én av brikkene var i. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei har selv også opplevd det, tror det er endel som opplever det, men noen er nok heldige og opplever ingen probs også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå