Moskus Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hvilke brytere er det du har ved sengen Fermante? http://www.uk-automation.co.uk/marmitek-x10-wireless-wall-switch/ OBS Dim knappen funker ikke over RFXTrx i HS3 lengre Que? Den er riktignok X10, så man må skru på det, OG lage devicer med de respektive kodene, men jeg mener nå at andre har fått den til... eller bommer jeg nå? Takk. Har lyst på noe lignende, bare helst Z-Wave. F.eks. WallC-2? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Takk. Har lyst på noe lignende, bare helst Z-Wave. F.eks. WallC-2? Ikke akkurat lignende i utforming Leser også tråden om de her, ikke akkurat oppløftende lesning. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Ikke akkurat lignende i utforming Leser også tråden om de her, ikke akkurat oppløftende lesning.Jeg har et par stykker. De fungerer fint (men dog litt mer kompliserte å sette opp). Endret 3. februar 2016 av Moskus Lenke til kommentar
Oyvind- Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Hva tenker dere om å ha padder og tabs kontinuerlig tilkoblet strøm? Det skrives jo en del advarsler om å lage telefoner og lignende når man ikke er tilstede, og når man sover. Gjør dere noen tiltak, eller satser man på at det går bra? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Først og fremst bruke originallader. utover det så er det ikke mye. Aner ikke om det fungerer om man kobler fra batteriet, om det fortsatt vil fungere direkte på strøm slik som laptoper ol. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Hva tenker dere om å ha padder og tabs kontinuerlig tilkoblet strøm? Det skrives jo en del advarsler om å lage telefoner og lignende når man ikke er tilstede, og når man sover. Gjør dere noen tiltak, eller satser man på at det går bra? Liker det ikke, men gjør det. Lenke til kommentar
Archos Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Lenovo Yoga Tab A7-30 7" Svart 499,- på Komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå