Morgens Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vi behøver noe "nytt" flere steder i huset for betjening av Homeseer. Hva finnes der ute av gode løsninger? Det aller viktigste her er design og at produktet ikke "roter" for mye. Dvs. en svær powersupply, 5 cm. ut fra veggen er ikke bra. Jeg har fra før Homeseer sin egen: Grei nok (til å være Anderoid ), men elendig "skjerm" som krever en spesiell vinkel når du ser på den. 150 dollar, like over en stor tusenlapp pr. enhet. I tillegg har jeg flere Joggler som kjører Windows XP: Disse er geniale, meget bra "skjerm" som viser det den skal uansett vinkel du ser fra. Mister wifi litt for ofte. Kjøpte 4 som nye til 3-400,- fra en selger som ikke viste helt hva det var. Dessverre er produktet EOL. Hva annet finnes der ute? OBS selger fra tid til annen Denver 7" Tablet til 199,- - noe som har erfaring med dem? Hva med veggmonterte enheter? Som ikke bygger for mye ut fra veggen, ser pene ut osv.? @Fermate, deler du din "patent" med de geniale DIY-festene dine? Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Er det app eller webside som skal benyttes for Android plattform? Har en fra 7" OBS som i sin tid kostet 800,- og en fra tmart.com (HK site, kjører knalltilbud av og til) som kostet 150,- ink porto Må si den fra tmart.com danker ut OBS sin stort. Ikke verdens beste skjermer, men fungerer fint til enkel styringsfjøl. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Takker Charlie. HS Touch appen til Homeseer er den eneste oppgaven. Den finnes til IOS, Windows og Anderoid. Design og utseende, samt god skjerm er viktigere enn prisen. Ipad mini fungerer, men de koster for mye. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 OBS selger fra tid til annen Denver 7" Tablet til 199,- - noe som har erfaring med dem? Google fant erfaringer... Ikke gi dette nettbrettet til noen du er glad i Årets dårligste testprodukt. http://www.dagbladet.no/2013/12/07/tema/data/dinside/teknologi/aller/30701919/ Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Bruker selv noen veggtablet`s med poe, prøver og slippe strømadaptere der jeg kan. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Noe alla dette http://www.alibaba.com/product-detail/Wall-Mounting-Android-Tablet-POE-With_60037625144.html Kjøper de fra et annet sted og får de med hw som jeg vil ha. Lenke til kommentar
mrroffer Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 har et par Acer icona tab på veggen hjemme som virker greit. det er 7". Mener å huske at de kostet 600,- stk. https://www.mpx.no/acer-iconia-b1-730-7/819763 1 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Noe alla dette http://www.alibaba.com/product-detail/Wall-Mounting-Android-Tablet-POE-With_60037625144.html Kjøper de fra et annet sted og får de med hw som jeg vil ha. Hvor kjøper du de fra da? så litt interessant ut. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg vurderer å kjøpe flere iPad2 (brukt på finn.no 1500) Har også noen Acer icona tab men de synes jeg til stadighet mister kontakten med HS 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har også noen Acer icona tab men de synes jeg til stadighet mister kontakten med HS Jeg har byttet ut et billig Acer Icona med et billig Lenovo på samme størrelse (7"). Fungerer vesentlig bedre. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Har også noen Acer icona tab men de synes jeg til stadighet mister kontakten med HS Jeg har byttet ut et billig Acer Icona med et billig Lenovo på samme størrelse (7"). Fungerer vesentlig bedre. Hvordan fester dere disse til veggen? Kraftig dobbeltsidig tape? Ønsker 2 som kan henge diskre bak gardiner. EDIT: 20% hos Expert i helgen. Endret 24. februar 2015 av Morgens Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det har jeg ikke tenkt på, min(e) står på noen små stativer på kaffebord, kommoder, nattbord. Skulle jeg hengt dem på veggen, så hadde jeg nok lagd en ramme á la Fermate. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har bare brukt IKEA rammer til nå. Tape var jo en besnærende tanke men det er så kipt om iPaden går i gulvet og knuser Skulle vært noe ala sånne speil oppheng: http://www.clasohlson.com/no/Speilklammer/Pr407043000 men de må jo være mye tykkere for en pad... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Sugru er neste generasjon duct tape: Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Google images fant mye: http://www.gadgetguy.com.au/how-to-turn-any-fridge-into-an-internet-fridge/ Jeg ser hvilke tablets som er på lager og satser på at jeg finner noen passende veggfester i etterkant. Skulle gjerne hatt noe basert på Windows 8 - ikke RT. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skulle gjerne hatt noe basert på Windows 8 - ikke RT. De er overraskende dyre i Norge, av en eller annen merkelig grunn. I USA kan du få et fint WIn8 nettbrett til $60-90 med jevne mellomrom, direkte fra store.microsoft.com. Jeg kjøpte en Dell Venue Pro 8 på Black Friday salg til $99 i USA. Et helt fantastisk PC i et nettbrett til den prisen. Hadde det vært en mulighet, så hadde jeg byttet ut alle Jogglere og Android-nettbrett med slike. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Med full Windows? Slik at jeg kan kjøre HSTouch - det går vel ikke på RT. Må følge med litt, kjenner noen der borte som ofte er i området. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Med full Windows? Slik at jeg kan kjøre HSTouch - det går vel ikke på RT. Må følge med litt, kjenner noen der borte som ofte er i området. Jepp, full Windows. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Moskus, 8" Dell til 2690,- er litt vel mye. Ehhh, jo - det er for mye. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja, det er ikke like gøy når man skal ha flere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå