V. Haugen Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Nå vil astrofysikere ta i bruk programvaren.Skulle bare lage kule filmeffekter til Interstellar ... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vi er i 2015, og så laster de opp 240p? 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Dat clickbait tittel. "De skulle bare lage en clickbait tittel, hva de fikk ut av det, vil få deg til å bli skikkelig irritert!" ( det var penger ) Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Dat clickbait tittel. "De skulle bare lage en clickbait tittel, hva de fikk ut av det, vil få deg til å bli skikkelig irritert!" ( det var penger ) Hva er det du vaser om? LOL Endret 1. mars 2015 av Gomp| Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Dat clickbait tittel. "De skulle bare lage en clickbait tittel, hva de fikk ut av det, vil få deg til å bli skikkelig irritert!" ( det var penger ) Hva er det du vaser om? LOL Forsto du ikke det tror jeg ikke du er smart nok til å forstå forklaringen heller. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dat clickbait tittel. "De skulle bare lage en clickbait tittel, hva de fikk ut av det, vil få deg til å bli skikkelig irritert!" ( det var penger ) Hva er det du vaser om? LOL Forsto du ikke det tror jeg ikke du er smart nok til å forstå forklaringen heller. LOL Forsøk meg! Hahahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg