HSP Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Et litt mystisk preg over bildet! Spennende! Liker! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 To sjeler, en tanke..... Tøft dette, med flott linje inn i bildet. Måtte se flere ganger for og få med meg detaljer. Lurte på hvorfor hun sto så lavt...rulletrappen på innsiden:-) Ser også en person i den andre trappa som du har navlekutta på samme måte som et av de andre bildene dine. Stilig perspektiv er det i alle fall her:-) Lenke til kommentar
deleted Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Var sikker på at dette var pentaxen også Uansett et stilig bilde med god komposisjon. Liker veldig godt samlingspunktet i høyre hjørne (som også danner en passelig firkant) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Meget godt komponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Et litt mystisk preg over bildet! Spennende! Liker! Takk Smort1! To sjeler, en tanke..... Tøft dette, med flott linje inn i bildet. Måtte se flere ganger for og få med meg detaljer. Lurte på hvorfor hun sto så lavt...rulletrappen på innsiden:-) Ser også en person i den andre trappa som du har navlekutta på samme måte som et av de andre bildene dine. Stilig perspektiv er det i alle fall her:-) Tusen takk. For meg er det så naturlig at hun er på vei ned i rulletrappa at jeg tenkte ikke over at det faktisk er litt vanskelig å se. Jeg går forbi her hver dag. Var sikker på at dette var pentaxen også Uansett et stilig bilde med god komposisjon. Liker veldig godt samlingspunktet i høyre hjørne (som også danner en passelig firkant) Takk. Ja, litt Pentaxen over dette - hadde nok ikke lastet det opp hadde det ikke vært for at jeg så bildet hans i dag tidlig. Meget godt komponert bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Ang. hvem som blir inspirert av hvem, så slår det vel begge veier:-) Jeg henter i hvert fall mye inspirasjon av din stil Henning. Så mitt bilde er det vel en del hsp over.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Kult bilde!! Takk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Dette ble skikkelig tøft, og litt mer forståelig enn Pentaxen sitt i dag. Men måtte stoppe opp og studere litt her også. Veldig fin komp og flott lys! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Dette ble skikkelig tøft, og litt mer forståelig enn Pentaxen sitt i dag. Men måtte stoppe opp og studere litt her også. Veldig fin komp og flott lys! Tøft bilde! Tusen takk Helene og Thomas! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg