Niklasp Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Se alle snikfotografiene.Her tar nye Tesla Model X en luftetur Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vil trolig høre mye klaging på bakdørene om vinteren her i Europa.. liker ikke sprekken som er på bildet :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 gått for vanlige speil ser jeg og ikke de som var planlagt. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 gått for vanlige speil ser jeg og ikke de som var planlagt. USA pr i dag tillater ikke disse nymotens kameraene som speil dessverre, tror det gjelder mange land for dette er jo en rimelig ny oppfinnelse. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Vil trolig høre mye klaging på bakdørene om vinteren her i Europa.. liker ikke sprekken som er på bildet :/ Det er en prototype. Vil tro et salgseksemplar henger bedre sammen. Endret 18. februar 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
leocanto Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Teslaford Mondeo-X Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 liker ikke sprekken som er på bildet :/ gått for vanlige speil ser jeg og ikke de som var planlagt. Ja, og i tillegg teip på lyktene og teipet fast vinduet i A-stolpen. Baklyktene er også teipet sammen. Ser også ut som frontfangeren henger på halv 12. NEI, dette må jo bli en fiasko! Evt er det bare en prototyp de tester.... Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 liker ikke sprekken som er på bildet :/ gått for vanlige speil ser jeg og ikke de som var planlagt. Ja, og i tillegg teip på lyktene og teipet fast vinduet i A-stolpen. Baklyktene er også teipet sammen. Ser også ut som frontfangeren henger på halv 12. NEI, dette må jo bli en fiasko! Evt er det bare en prototyp de tester.... Teite meg.... sikkert bare prototyper de teslaene som kjører rundt med taip i Norge også. Pga lekkasje... :o) Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ja, og alle med ødelagt DU som står i veikanten. Utrolig at det i det hele tatt selges Tesla, skal man tro kommentarkrigerne som dømmer de nord og ned i alle slags sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg