fsx v1.1 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Hei. jeg lenge lurt på hva jeg skal studere og har bestemt meg for å ta Bachalor grad i USA for programmering eller spill designer. jeg går for tiden vg2 kjemi og prosess og står i fare for stryk i noen fag inkludert engelsk. Men har gode karakterer ifra vg1 og kan jeg bruke de karakterene ifra vg1 som vuderings grunnlag for å komme inn på VG3 påbygg? Endret 18. februar 2015 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Er du dum eller noe? Du står i fare for stryk i engelsk og du vurderer å studere programmering i USA? Du må ha vitnemål for å søke studier, og for å få vitnemål må du bestå alle avgangsfagene. Med mindre du bor langt ute i helvette tviler jeg faktisk på at du kommer inn på påbygg med flere stryk. 2 Lenke til kommentar
d1cte Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Du bør nok høre med dem på skolen om hva som trengs for å unngå stryk, og så gjøre alt du kan for at ikke det skjer. Du kommer ikke inn på studie uten vitnemål, og for å komme inn på VG3 må du ha fullført VG2. Det er kun februar nå, så skal være mulig for deg å slippe å stryke om du går virkelig inn for det, og som regel er det mulig å fikse avtaler med lærerne om at du gjør ekstra arbeid (innleveringer, prøver osv) for å slippe stryk, men du bør ta en prat med de nå (og eventuelt rådgiver). Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Det han over sa, og ikke gjør det neste uke, gjør det i morgen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå