cuadro Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei! Jeg har nettopp fullført byggingen av en mediestasjon, og det er på tide å plassere oppsettet inn i et kabinett. Oppsettet er et GA-F2A88XN-WIFI, mini-ITX, en Corsair CX430 og en knøttliten WD1600b. Oppsettet er nokså minimalistisk, og jeg skal på det meste kunne utvide med en BR-avspiller og en ekstra harddisk.Jeg leter etter et rimelig kabinett som rommer dette, pluss en 8" kabinett-vifte. Oppsettet er utstyrt med en AMD A4 5800, og medfulgt CPU-vifte - denne vil ikke byttes ut, da det ikke er nødvendig.Det hadde vært greit med en til to usb-porter på fremsiden av kabinettet, men er ikke absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Tja det finnes flere valgmuligheter: Cooler Master Elite 110 Bitfenix Prodigy Mini-ITX Cooler Master Elite 120 Mini-ITX Silverstone ML07B (Sistnevne må du nok ha ITX strømforsyning for å få plass til harddiskene). Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Må kabinettet være minst mulig (selv om du har ITX HK..)? Hva mener du er "rimelig"? Øvrige preferanser? (Tower, desktop, vindu/ikke vindu, farge, fasong..) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Øvrige preferanser? (Tower, desktop, vindu/ikke vindu, farge, fasong..) Tenker du f.eks på In-Win 901 eller INWIN WIN /IN WIN H-Frame Mini-ITX chassis red /green /blue lights with 901 delivery er ganske stive priser på slike, litt fansy men både traust på en gang. Blir gøy om man får litt fansy LED stripe med 3 forskjellig farger. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Rimelig anser jeg som å være mellom 200-800. Noe mer er igrunnen ikke seks vegger verdt. Neida, kabinettet må ikke være så lite som mulig, men det er greit å få plass til det under en TV-benk. 30x60x60 (cm) er mer enn stort nok. Når det er sagt, så har det allerede kommet gode forslag i tråden. Cooler Master Elite så veldig grei ut, så jeg må bare dobbelt-sjekke med størrelsen på PSU. Endret 18. februar 2015 av cuadro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå