Sneglehuset Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er ikke helt sikker på om dette er riktig sted å poste, men finner ikke bedre.... I det siste ser jeg mange spam-poster på Google+ sin newsfeed. Jeg har forsøkt å justere innstillingene, men ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg vet om andre som har samme problem... men ingen har klart å hjelpe meg. Jeg har kun mennesker jeg kjenner i mine "circles". Jeg har blokkert mange av disse personene, men det kommer bare nye fra andre personer. Har ikke lyst til å slette Google+ kontoen, så er det noen som kan hjelpe? Kan jeg justere innstillingene slik at jeg kun ser poster fra mennesker i "sirklene" mine? Lenke til kommentar
AwsmUsername Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Er ikke helt sikker på om dette er riktig sted å poste, men finner ikke bedre.... I det siste ser jeg mange spam-poster på Google+ sin newsfeed. Jeg har forsøkt å justere innstillingene, men ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg vet om andre som har samme problem... men ingen har klart å hjelpe meg. Jeg har kun mennesker jeg kjenner i mine "circles". Jeg har blokkert mange av disse personene, men det kommer bare nye fra andre personer. Har ikke lyst til å slette Google+ kontoen, så er det noen som kan hjelpe? Kan jeg justere innstillingene slik at jeg kun ser poster fra mennesker i "sirklene" mine? Jøss, det er ikke ofte jeg kommer over folk som bruker Google+. Dette hørtes veldig rart ut. Jeg vet ikke. Får selv bare opp poster fra personer i "sirklene" mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå