Gå til innhold

Amotor: Solberg får mindre konkuranse om gullet!

Ernie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jippiiii, da er en borte  :)

Men at konkurrentane blir sjuke er ein litt kjip måte å vinne på da. Trur nok Rodal hadde vore eit lite hakk meir fornøgd med OL-gullet dersom Kipketer hadde vore med.

Nåja, Burns er vel ikke en SÅ god konkurrent da... Han har jo ikke prestert så mye bra i år.

Lenke til kommentar
Nåja, Burns er vel ikke en SÅ god konkurrent da... Han har jo ikke prestert så mye bra i år.

Ikke prestert så bra? Han leda jo fra tyrkia tell corsica jo... og ikke glem at han vant rælly GB i 98,99 og 00.

Men dere burde regne med uflaks for pettern, det er rett og slett sånt som skjer.

Og den derre imprezan er ikke den mest robuste bilen for å si det sånn.

Lenke til kommentar
jippiiii, da er en borte  :)

Men at konkurrentane blir sjuke er ein litt kjip måte å vinne på da. Trur nok Rodal hadde vore eit lite hakk meir fornøgd med OL-gullet dersom Kipketer hadde vore med.

hadde Kipketer vore med tror jeg ikke Rodal hadde hatt O-gullet...

Men satser på direkte rally på storkjerm og med full disko stereo

Lenke til kommentar
Ikke prestert så bra?  Han leda jo fra tyrkia tell corsica jo... og ikke glem at han vant rælly GB i 98,99 og 00. 

Ja, det stemmer jo, men den samme mannen har jo bare seilet på flaks. Hans beste plassering i år er 2. plass i Tyrkia og New Zealand. I tillegg henger han ikke med i løypene (snakker i dette tilfellet spesielt om de siste rallyene), men får allikevel poeng fordi noen forran han bryter.

Grunnen til at han faktisk ledere er det nye poengsystemet som ble innført i år. Hadde ikke det vært til stedet hadde han ikke vært så langt oppe i kampen.

Jeg vet godt hva han har å vise til av tidligere resultater.

Edit: Er dessverre litt vanskelig å sjekke det sånn i farten, men jeg mener da at vant ikke GB i 98... 99 og 00 stemmer dog, men ikke 98. Skal se om jeg finner komplett oversikt over 98 sesongen.

Edit#2:

Og den derre imprezan er ikke den mest robuste bilen for å si det sånn.

Er ikke Subaru'n robust bil? Solberg dro jo ifra Burns i Finland jo, selv på rettstrekninger. Dessuten er Subaru overlegen på glatt asfalt. Dessuten er den mer enn bra nok for Solberg (minuset er motoren)

Endret av ernie85
Lenke til kommentar
Er ikke Subaru'n robust bil? Solberg dro jo ifra Burns i Finland jo, selv på rettstrekninger. Dessuten er Subaru overlegen på glatt asfalt. Dessuten er den mer enn bra nok for Solberg (minuset er motoren)

Med robust så mente jeg at den ikke tåler så mye, sier det deg noe at INGEN av subaruene kom tell mål i 2001 eller 2002 safari? Men jeg må si at den har blitt mere robust no, men det er ikke lenge før den detter sammen igjenn.

Ja, det stemmer jo, men den samme mannen har jo bare seilet på flaks. Hans beste plassering i år er 2. plass i Tyrkia og New Zealand. I tillegg henger han ikke med i løypene (snakker i dette tilfellet spesielt om de siste rallyene), men får allikevel poeng fordi noen forran han bryter.

Grunnen til at han faktisk ledere er det nye poengsystemet som ble innført i år. Hadde ikke det vært til stedet hadde han ikke vært så langt oppe i kampen.

Jeg vet godt hva han har å vise til av tidligere resultater.

Edit: Er dessverre litt vanskelig å sjekke det sånn i farten, men jeg mener da at vant ikke GB i 98... 99 og 00 stemmer dog, men ikke 98. Skal se om jeg finner komplett oversikt over 98 sesongen.

Jeg er 100% sikker på at han vant i 98, bare gå tell rally-live.com og sjekk der.

Ja han har hatt flaks, OG uflaks. Bare se i finland for eksempel, der han mista 40 sec ellerno på grun av hjulet, hadde det ikke verdt for det så hadde han fighta for seiern.

Det er nok på grun av poengsystemet at han er der han er, men hva så? Reglene er reglene, nå er det bedre å gå for jevne resultater istedenfor å dra en colin og storme for å vinne, og burns klarer seg bra.

Ikke tru at jeg er no Burns fan, for det er jeg ikke, men dere undervurderer han.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...