sinnaelgen Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Skam dere tek . Enda en gang er jeg blir lur til å, åpne en ekstra artikkel det går jo sterkt ut over gratis kvoten og man får da heller ikke lest den artikkelen man ønsker å bruke muligheten til jeg vet ikke hvor mange ganger man må si det , men det nyter tydeligvis ikke Å ha (ekstra] merket i begynnelsen av artikkel tittel er tydeligvis noe der blå nekter å gjøre Da slipper man å åpne disse artiklene fordi man oversikten over nye artikler viser bare de 60 første tegne Hva er poenget med så lange titler ? ( jeg tror heller det ikke er så veldig bra for de som bruker enheter med små skjermer når de leser artiklene) For meg er det helt umulig å forstå at ikke både [Guide] merket og [ ekstra] merket kan stå helt først dette øker også frustrasjonen veldig Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 <Ekstra> står gjerne på høyre side av _bildet_ på artikkelen. (PC)Har man fremdeles gratis lesning av ekstra artikler? :/ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 <Ekstra> står gjerne på høyre side av _bildet_ på artikkelen. (PC) Har man fremdeles gratis lesning av ekstra artikler? :/ joda , men når man ser det så er det allerede for seint . bruken blir registrer i det man åpner artikkelen Man har en gratis artikkel måneden ( sist jeg brukte det ). Det er vel omtrent et halvt år siden Hvordan de loggfører det vet jeg ikke , menn det hadde vær interessant å vite hvordan. Andre ting som er dumt er at det ikke er noen statikk som viser når man begynner på nye periode , slik at jeg kunne samle opp noen alternative artikler å lese gratis og så prioritere en av dem du er vel ening i at tek , eller Hardware ikke akkurat har hold det de lovte når de innførte ekstra ? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Du ser det også på forsiden.. Bildene til ekstraartiklene... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) jeg bruker et bokmerke i nettleseren: http://www.hardware.no/feeds/general.xml Der kommer bare overskriften frem Det var også mer praktisk helt til Tek roter det til sånn ser det ut : Endret 21. februar 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei, vi har nå flytta den taggen før overskriftene så blir det lettere å se hvilke artikler som er «ekstra»-saker i RSS-feeden. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 takker og bukker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg