oyztein Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei!Har en HTC One X med defekt skjerm. Jeg skulle gjerne hentet ut data fra telefonen, da skjermen ikke kan fikses, men får ikke PC'en til å oppdage telefonen som en medieenhet. Jeg antar at man må trykke på et eller annet på skjermen.Har noen med samme telefon, eller annen HTC, mulighet til å legge ut et skjermbilde av hva som kommer opp når telefonen kobles til? Det hadde vært til svært stor hjelp! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Har du minnekort i telefonen? Og en minnekortleser? Og ligger tingene du vil ha ut, på minnekortet? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Htc One X har ikke minnekort mener jeg. Prøv å laste ned htc sin sync-programvare og se om noe dukker opp etter det? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Defekt skjerm hvordan, den viser ikke bilde, men den registrerer trykk/berøring? Skjermbildet av menyen som popper opp når man plugger til PC, med standard innstillinger. Har du en microUSB til HDMI kabel kan du eventuelt gjøre som han her. Endret 18. februar 2015 av esoteric Lenke til kommentar
oyztein Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Defekt skjerm hvordan, den viser ikke bilde, men den registrerer trykk/berøring? Skjermbildet av menyen som popper opp når man plugger til PC, med standard innstillinger. Har du en microUSB til HDMI kabel kan du eventuelt gjøre som han her. Skjermbildet ditt reddet meg. Tusen takk! Telefonen vil ikke vise LCD, men touch/digitizer fungerer flott. Har forsøkt å bytte skjerm, men det er nok en kortslutning på hovedkortet, og det er sannsynligvis ikke lønnsomt å fikse på en over 2 år gammel telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå