AnonymDiskusjon Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Det har seg slik at jeg opplevde en gang i førstegangstjenesten å få urinveisinfeksjon, noe som var helt jævlig. Følte at jeg konstant måtte på do og selv etter den var behandlet var jeg dritnervøs da jeg fikk vite vi måtte sitte to timer i en lastebil. Var nemlig livredd for at hvis jeg måtte på do igjen, hadde jeg ingen mulighet for det da vi kjørte kolonne. I ettertid trigger dette meg fortsatt. Jeg kan gå lenge uten å måtte gå på do, men med en gang jeg havner i situasjoner hvor det er vanskeligheter for å gå på do, f.eks. sitte mitterst i en trang kino, sitte på buss/reise generelt, være på jobb osv. så føler jeg en umiddelbar trang for å gå på do selv om jeg egentlig ikke må det. Og nei, jeg har ikke urinveisinfeksjon, dette er noe jeg har vært plaget med i et år nå. Jeg kan som sagt gå på do, og med en gang jeg sitter meg inn i bilen og vet vi skal sitte der lenge, så kjenner jeg en trang, og jeg må derfor pine meg gjennom turen. Jeg tror nok dette ligger psykisk, og jeg prøver å tenke på andre ting.... men noe som har tips for at jeg skal kunne legge meg av dette? Anonymous poster hash: 27a02...634 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å øve seg på de situasjonene. Oppsøk dem og hold deg. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å øve seg på de situasjonene. Oppsøk dem og hold deg. Tro meg, jeg prøver virkelig... :/ jeg vet det høres ut som et latterlig problem, men jeg prøver å tenke på andre ting, men faller lett tilbake, og legen tar meg ikke særriøst Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Problemet er at hvis du går på do med en gang du føler for det, blir du etter hvert dårlig på å holde deg. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Problemet er at hvis du går på do med en gang du føler for det, blir du etter hvert dårlig på å holde deg. Så du mener at ved å holde meg lengre så skal det etterhvert gå bedre? jeg får prøve på det, men igjen så klarer jeg å holde meg lenge når jeg er hjemme eller på skolen og slikt, er bare enkelte situasjoner som er ubehagelig Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Klarte endelig google meg frem til det. Legger ut en link om andre kjenner seg igjen http://o.oolco.com/artikkel/psykisk-helse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå