Cycorex Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 I favorites-menyen i internet explorer og i programmenyen i Windows (win2k) vises ikke alle snarveiene lenger. Istedet kommer det en pil nedover som jeg må trykke på, for å vise alt. Hva skyldes dette og hvordan kan jeg få det tilbake til det normale? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Om jeg forstår spørsmålet ditt rett. Kan det være at du har fått så mange favoritter at de ikke kan vises samtidig ? Da må du, om mulig , slette noen. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Nei! han trenger ikke å slette noen. han kan bare lage en folder/katalog og sortere favorittene slikk at det blir nokk plass der. :smile: Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 I explorer Tools/Internet options/advanced fjern haken ved "Enable Personalized Favorites menu". Lenke til kommentar
Cycorex Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har rundt 5 bokmerker, så jeg tror nok ikke det var noe problem. Maxopp sitt forslag fungerte utmerket. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 du kan også skru av dynamisk tilpassede menyer .. da høyreklikk på oppgavelinjen -> egenskaper -> ta bort "Bruk dynamisk tilpassede menyer" .. tror det skal funke .. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå