Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Passat - Strøm problemer?

Alexlinga

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg opplever en del sånne irriterende problemer, bil starter og alt, null problemer med det, men det er ikke alltid Kjørecomputeren har lyst til og samarbeide, den driver og blinker og skrur seg av enkelte dager, også nå har jeg kjøpt en DAB adapter, den mister signal ved bruk av tåkelys, vindusviskere med spyling bak og framme, mister signal når jeg lader Telefonen i 12 volt sammen med DABen, kjørecomputeren skrur seg av, så skrur den seg på igjen og skriker OIL SENSOR WORKSHOP, den piper, peip sikkert 20 ganger sist tur jeg hadde som var 5 min kjøretur.. Dårlig kontakt? ikke nok strøm? Når den først er på så blinker kjørecomputeren litt svakt.. Har et anlegg med Sub og en Pioneer X7500BT.. Må jeg ha større lader til bilen?? Noen som en løsning på noenslags måte? i såfall Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener den skal være koblet rett på egen strøm, er en stor tjukk rød ledning som går rett oppå batteri polen værtfall, er ikke jeg som satt opp anlegget, har bare hatt bilen i ett par uker.. Kan jo prøve og skru anlegget helt av en kjøretur og se om kjørecomputeren blinker og skrur seg av like mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...