Mr.Eto Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei skal til Sverige imorgen og lurer på hvor jeg kan få handlet billigst. Svinesund eller Nordby? Jeg skal i hovedsak handle godterier, brus og energi drikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Tror ikke det spiller så mye rolle og prisene er nok stort sett like. Hva med å kjøre innom på Svinesund og kikke på veien til Nordby så kan du heller stoppe på veien tilbake om enkelte ting er merkbart billigere der? Forøvrig er det mange gode tilbud i Norge og mente jeg så i en tilbudsavis at det selges CandyKing godteri til 5,90 (husker dessverre ikke hvor), men dette smaker mye bedre enn det svenske godteriet til samme pris! Lenke til kommentar
Mr.Eto Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Har ikke så stor sans for løsvekt. Men så nå på nordby sine nettsider at de selger 24 bokser med pepsi til 59,90 SEK og coca cola sine bokser til 79 SEK pr 24 bokser. Her i landet koster det 120 noen ganger 110 på tilbud for 12 bokser med coca cola... Lenke til kommentar
Mr.Eto Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Kan jeg bruke andre valuater enn NOK og SEK på disse sentrene. Som f.eks. Euro ? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Flere butikker har også brett med 30 stk Cola til samme prisen som vanlig 24-brett, så kan være lurt å se seg litt rundt først. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Brus er billigere på Maxi Mat enn på Nordby Supermarket. Energidrikkutvalget er bedre på Svinesund enn på Nordbysenteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå