Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Fergeturen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Julefergå.... Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der. Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 My linjer å forholde seg til, ja:). ..men det er skiltene som først og fremst trekker min oppmerksomhet. Greit å vite høyde og akselvekt før man kjører ombord. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Julefergå.... Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der. Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-) Hahaha! Da dro jeg ei linje der! Se v2! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Julefergå.... Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der. Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-) Hahaha! Da dro jeg ei linje der! Se v2! :-)))) Bildekritikkens bredeste bilde...... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Julefergå.... Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der. Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-) Hahaha! Da dro jeg ei linje der! Se v2! :-)))) Bildekritikkens bredeste bilde...... Jeg fikk deg til å smile, det er godt! da har jeg laget ferdig bildene for i morgen og overimorgen, etter det blir fergetemaet over for denne gang. De blir kulere i morgen.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Enda et av dine flotte bilder, Helene. Du er veldig flink til å se motiver overalt, synes jeg. Og har gjerne en egen vri på komposisjon. Venter i spenning på dine neste fergebilder, Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Flott med linjen på rekkverket som leder øyet inn mot hoveddekket Et skikkelig vestlandsbilde dette. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Stilig! De seks forbudskiltene i v1 er prikken over i-en Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Enda et av dine flotte bilder, Helene. Du er veldig flink til å se motiver overalt, synes jeg. Og har gjerne en egen vri på komposisjon. Venter i spenning på dine neste fergebilder, Mvh Fredrik Tusen takk for det Fredrik! Jeg prøver å ikke låse meg i en sjanger. Liker å prøve litt ymse. Og motiver er der jo mer eller mindre overalt jo! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 My linjer å forholde seg til, ja:). ..men det er skiltene som først og fremst trekker min oppmerksomhet. Greit å vite høyde og akselvekt før man kjører ombord. Tusen takk for hyggelig kommentar Erik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Flott med linjen på rekkverket som leder øyet inn mot hoveddekket Et skikkelig vestlandsbilde dette. Ja, dette er et hverdagsbilde fra vestlandet, det skal være sikkert og visst. Kjekt du tittet innom og kommenterte! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Stilig! De seks forbudskiltene i v1 er prikken over i-en Ikke verden mest spennende bilde, men man må prøve seg fram litt. Hyggelig du stakk innom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg