Gå til innhold

Fergeturen II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Julefergå....

Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der.

Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-)

Lenke til kommentar

Julefergå....

Fint med slike "hverdagsbilder". Mange tilbringer deler av livet på ferger på vei til eller fra noe. Av alle ting, så synes jeg varselskiltene på øvre dekk ble stilig. Kan dra ei linje der.

Syndsforlatelse skal du få denne gang, men i tilfelle Kneppen dukker opp, så ville jeg ikke dratt den strikken for langt:-)

Hahaha! Da dro jeg ei linje der! Se v2!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Julefergå....

:-)))) Bildekritikkens bredeste bilde......

Lenke til kommentar

Julefergå....

:-)))) Bildekritikkens bredeste bilde......

Jeg fikk deg til å smile, det er godt! :) da har jeg laget ferdig bildene for i morgen og overimorgen, etter det blir fergetemaet over for denne gang. De blir kulere i morgen..;)

Lenke til kommentar

Enda et av dine flotte bilder, Helene.

Du er veldig flink til å se motiver overalt, synes jeg.

Og har gjerne en egen vri på komposisjon.

Venter i spenning på dine neste fergebilder,

Mvh Fredrik

Tusen takk for det Fredrik! Jeg prøver å ikke låse meg i en sjanger. Liker å prøve litt ymse. Og motiver er der jo mer eller mindre overalt jo! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...