ForumTrollet123 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ka er det som gjør at eg ikkje kan høyra ein person på gruppechat på ps4. Da kjem berre opp at me ikkje kan bruka talechat på grunn av "NAT begrensinge". Det gjeelder kunn ein person funler med alle andre. Trenger svar ASAP Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Han kan ikke motta data fordi dataen videresendes ikke korrekt, altså vil han ikke kunne høre dere. Endret 17. februar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
ForumTrollet123 Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Ka kan eg gjera for å fiksa da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Videresende data på korrekt måte siden den ikke klarer å gjøre det på egenhånd. Dette gjør du ved å (åpne) og videresende porter i ruter. Finn ut hvilke porter og hvilken protokoll som brukes (tcp/udp) og videresend til lokalip. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Har samme problemet, mange av kompisene har også problemer. Vi har åpnet absolutt alle porter, og mer til, men det hjelper ikke. Jeg har åpen NAT. Det fungerer stort sett alltid, men noen ganger skjer det og det er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
BobPage Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det hjelper ofte å gå ut og inn igjen av chatten. Hvis ikke, pleier det da å hjelpe å restarte ruter og/eller PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå