Chosiso Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hei. veett noen hvorti siemens sx1 kommer? og hva kommer prisen til å ligge på? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 siemens sier desember,får håpe begynelsen prisen rundt 6600 altså fem tusen. uten aboment Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Begynner å lure på om den faktik kommer før jul!!! gleder meg utrolig til den kommer ut, den har jo alt.... Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 siemens sier desember dvs. at den kommer på nyåret... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hører at den kommer i desember men først til norge i jan/feb...? :grine: mye bedre en 6600 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 du var litt rask der Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 vil ikke si den er mye bedre enn 6600. De vesentlige forskjellene er vel bare at den har forhåndinstalert MP3 spiller. eller er det kanskje mere?? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 den har stereo lyd. og jeg tror den har litt bedre oppløsing en 6600. 176*208 i 6600 og 176*220 i sx1 tro jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 mye bedre med stereo lyd da! :nice: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nei, det er ikke mye bedre med stereolyd hvis du ikke har bruk for musikk på mobilen... Og den har samme oppløsning. Men SX1 har et eget felt øverst som viser signal/batteri indikatorer. Ser ikke helt poenget med det. Du har jo indikatorer på 6600 også. Gjør jo ingenting om de ikke vises i fullskjerm programmer, da fokuserer du på noe annet uansett. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Synes de ekstra 176x12 pixlene er meget kjekke jeg. Ser hele tiden hvor mye batteri som er igjen. Med multitasking er det selvsagt ikke noe problem å gå til standby når du vil, men nå kan man altså se det hele tiden :o) Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Merkelig at Siemens sliter slik med å designe menyer...! Sjekket siden din nå, molna (Club Siemens) - så på bildene du har tatt av SX1 - da spesielt screenshots'ene. Vet du/hvor stor er sannsynligheten for at menyene blir seende slik ut? Det er jo en skam hvis SX1 leveres slik menyen er på din prototype (eller hva det nå er). Grelle farger/elendig fargekombinasjon og batteristatus/nettverks status som kun er i svart. Til og med på M55 har de jo klart å legge på litt farge her slik at det ser ganske så mye bedre ut. Til og med menyen til 7650 som jeg en gang i tiden hadde ser jo faktisk virkelig mye bedre ut! Skamme seg skulle Siemens hvis dette ikke blir rettet opp i. Dette er nå iallfall min mening. Hva er så din/deres? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Menyene på min SX1 (som screenshotsene er fra) er slik de blir på final version. Når du får begge i hendene og sammenlignet med Nokias menyer vil du se hvor mye bedre SX1 sine ikoner er, noe alle som har prøvd den har skrytt av. Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dette kan jeg vanskelig forstå. Det fargevalget som er gjort er skammelig sett med mine øyne. Vil virkelig statusindikatorene for batteri og nettverk være sorte? Når ble Siemens sine programmerere skadeskutt i huet? Jeg gråter på Siemens sine vegne...! På dette punktet har virkelig Nokia slått dem. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 heheh, hva i alle dager gjør det at bat indikator og signalindikatoren er sorte?? er da ikke noe som man akkurat henger seg opp i. Spiller ikke akkurat noen rolle hvilken farge de har. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 heheh, hva i alle dager gjør det at bat indikator og signalindikatoren er sorte?? er da ikke noe som man akkurat henger seg opp i. Spiller ikke akkurat noen rolle hvilken farge de har. Ja, det sier jeg også, hva gjør det om de er sorte? Synes menyene ser veldig fine ut jeg... Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det med 6600s "16-fargers" ikoner versus SX1s mer smoothe, mangefargede ikoner er nok en smaks-sak. Greit nok. Svarte status-ikoner er jo bare kult og de er ikke like fremtredende som hos Nokia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå