Gå til innhold

siemens

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke mye bedre med stereolyd hvis du ikke har bruk for musikk på mobilen...

Og den har samme oppløsning. Men SX1 har et eget felt øverst som viser signal/batteri indikatorer. Ser ikke helt poenget med det. Du har jo indikatorer på 6600 også. Gjør jo ingenting om de ikke vises i fullskjerm programmer, da fokuserer du på noe annet uansett.

Lenke til kommentar

Merkelig at Siemens sliter slik med å designe menyer...!

Sjekket siden din nå, molna (Club Siemens) - så på bildene du har tatt av SX1 - da spesielt screenshots'ene. Vet du/hvor stor er sannsynligheten for at menyene blir seende slik ut?

Det er jo en skam hvis SX1 leveres slik menyen er på din prototype (eller hva det nå er). Grelle farger/elendig fargekombinasjon og batteristatus/nettverks status som kun er i svart. Til og med på M55 har de jo klart å legge på litt farge her slik at det ser ganske så mye bedre ut.

Til og med menyen til 7650 som jeg en gang i tiden hadde ser jo faktisk virkelig mye bedre ut! Skamme seg skulle Siemens hvis dette ikke blir rettet opp i.

Dette er nå iallfall min mening. Hva er så din/deres?

Lenke til kommentar

Dette kan jeg vanskelig forstå.

Det fargevalget som er gjort er skammelig sett med mine øyne.

Vil virkelig statusindikatorene for batteri og nettverk være sorte?

Når ble Siemens sine programmerere skadeskutt i huet?

Jeg gråter på Siemens sine vegne...! På dette punktet har virkelig Nokia slått dem.

Lenke til kommentar
heheh, hva i alle dager gjør det at bat indikator og signalindikatoren er sorte?? er da ikke noe som man akkurat henger seg opp i. Spiller ikke akkurat noen rolle hvilken farge de har.

Ja, det sier jeg også, hva gjør det om de er sorte?

Synes menyene ser veldig fine ut jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...